Jãgerne på DVD ?
Fra : Steffen

Dato : 06-08-06 21:57

Nogen der ved hvor man kan få den svenske film "jægerne" på dvd. Jeg har
kigget mange steder uden held..

Fra : Anders

Dato : 06-08-06 23:21

Jeg har lige købt den i Sverige (City Gross)
- Så den kan sikkert fås via svenske hjemmesider...

-Anders

Fra : ufo

Dato : 07-08-06 11:23

Steffen wrote:
> Nogen der ved hvor man kan få den svenske film "jægerne" på dvd. Jeg har
> kigget mange steder uden held..

Jeg tror du har heldet med dig her. Til kun 59 kr:

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903

hilsen es

Fra : Michael

Dato : 07-08-06 16:22

ufo skrev:

>Jeg tror du har heldet med dig her. Til kun 59 kr:
>
>http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903

Du har nok mere held med det direkte link
http://www.cdon.com/main.phtml?prod=89089&nav=9179&navroot=903&page=product

Desværre er filmen kun med norsk og svensk tekst, ikke dansk :(
Men så længe det er svensk så går det vel

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Fra : Steffen

Dato : 07-08-06 18:42

Tak .Jeg kunne heller ikke forstå det. Det er ikke så'n at være ordbind på
svensk =