The Departed = Infernal Affairs
Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 06-08-06 07:25

Så lige trailer for Martin Scorsese "The Departed" med en ordentlig røvfuld
af store Hollywood stjerner. Synes dog den mindende mig noget meget om
"Infernal Affairs" kan de da for en gang skyld ikke lade en god udenlandsk
film være, ihvertfald bare lidt flere år, før de geninspiller den.

Mvh. Brian

Hvis der var noget der hed dårlig smag, har vi sikkert haft den! (Peter
Sommer)

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 07-08-06 01:57

"Brian, Rikke og Kristian" <brauner.kjeldsen@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE>
skrev i en meddelelse news:44d58b2b$0$910$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> "Infernal Affairs" kan de da for en gang skyld ikke lade en god udenlandsk
> film være, ihvertfald bare lidt flere år, før de geninspiller den.

Det er der da ikke nogen penge i...