Steven Seagal kommer til byen
Fra : Yildizhan

Dato : 03-08-06 00:36

Til alle jer Steven Seagal fans.

Nu kommer han sgu til København og spiller på guitar.
Tjek pumpehusets hjemmeside.

Det bliver en feeeeed aften. Jeg skal se min actionhelt helt levende......he
he he. Håber virkelig at jeg kan få lov til at tage et billede med
ham......han er 1.93 høj og er rimelig bred (siges der) og jeg er kun 1.70
alm bygning

Fra : Per

Dato : 03-08-06 06:46

"Yildizhan" <yildizhan@ishooejby.dk> wrote in message
> [...]
> levende......he he he. Håber virkelig at jeg kan få lov til at tage et
> billede med ham......han er 1.93 høj og er rimelig bred (siges der) og jeg

Han har ellers lige været her til Jazz festival.

Fra : Brian Hansen

Dato : 03-08-06 10:23

Yildizhan skrev i en meddelelse:

> Nu kommer han sgu til København og spiller på guitar.
> Tjek pumpehusets hjemmeside.

Kan man ikke bruge til meget når der ER udsolgt.

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 03-08-06 17:09

Hej!

Yildizhan wrote:

> Nu kommer han sgu til København og spiller på guitar.
> Tjek pumpehusets hjemmeside.

Jepper, og jeg har skam allerede billet.

Skulle vi ikke få lavet nogle t-shirts med påskriften:

"Loved you in 'Nico'"

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 03-08-06 18:02

> Skulle vi ikke få lavet nogle t-shirts med påskriften:
>
> "Loved you in 'Nico'"

OUT FOR JUSTICE! Den film er da for sej

Anybody seen Richie?!

Jeg ved bare ik hvor meget respekt man har tilbage, nu hvor man har set hans
nye Mercenary For Justice - den er virkelig nok lidt for ringe, og slet ikke
sej på nogen måder

Mvh. Martin

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-06 19:28

Marked for Death var også en af hans bedste film.
Vidste ikke han spillede musik

/ Flemming

Fra : Thomas M

Dato : 03-08-06 21:39

> "Loved you in 'Nico'"

Det kunne godt være at du skulle skrive "Above the Law" istedet.

Nico, var den danske titel på filmen.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 03-08-06 21:53

Hej!

Thomas M wrote:
> Det kunne godt være at du skulle skrive "Above the Law" istedet.
>
> Nico, var den danske titel på filmen.

Ikke kun den danske iflg. Imdb, men ok.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 04-08-06 10:03

"Yildizhan" <yildizhan@ishooejby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> levende......he he he. Håber virkelig at jeg kan få lov til at tage et
> billede med ham......han er 1.93 høj og er rimelig bred (siges der) og jeg

Det er underligt, jeg kan ikke finde en SS film som jeg synes er bare
nogenlunde god. Jeg har ellers været med på de fleste af disse action
stjerner, men ikke en af hans film har jeg set og tænkt at den var fed. Ikke
engang da jeg var til den slags underholdning.... Jeg så ellers alt med:
- Chuck Norris
- Arnold
- Sylvester
- Michael Dudikoff (american ninja)
- Jean Claude Van Damme
- Charles Bronson

Alle disse har lavet film jeg husker som gode oplevelser første gang jeg så
dem. At jeg så finder mange af disse film dårlige i dag, er noget helt
andet, men dengang var de fede. Sådan har jeg aldrig haft det med SS, han er
kedelig at se på, og har ingen udstråling overhovedet...Min mening altså

Mvh. Brian

Fra : klavs@rommedahl.dk

Dato : 06-08-06 13:37

Kabring på åbent hav er nu ret fed.