Rockey Balboa
Fra : Keldo

Dato : 01-08-06 11:44

.....selv om den sikkert både bliver forudsigelig, plat, pinlig og pompøs,
glæder jeg mig sgu´ til at se den kommende Rocky. Ren nostalgi at se
traileren.

Tjek traileren http://www.apple.com/trailers/mgm/rockybalboa/trailer1/

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 01-08-06 12:38

Keldo wrote:
> ....selv om den sikkert både bliver forudsigelig, plat, pinlig og pompøs,
> glæder jeg mig sgu´ til at se den kommende Rocky. Ren nostalgi at se
> traileren.

nuuuuuuuj, den ser corny ud - men den skal da ses.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 01-08-06 12:44

Lars Hoffmann skrev:

> nuuuuuuuj, den ser corny ud - men den skal da ses.

Så kan man samtidig glæde sig til Rambo IV året efter.

--
Mvh. Peter

Fra : Zeki

Dato : 01-08-06 13:18

Det ender sgu nok på følgende måde:
http://www.geekculture.dk/bedler/auto/998139098rocky.jpg

Mvh
Zeki

Fra : Jesper

Dato : 01-08-06 19:25

Zeki <Zeki@nope.dk> wrote:

> Det ender sgu nok på følgende måde:
> http://www.geekculture.dk/bedler/auto/998139098rocky.jpg
>
> Mvh
> Zeki

Ja, det er jo en klassiker. Plakaten er et spoof fra Airplane II.
--
Jesper
"Neither Jewish morality nor Jewish tradition can

Fra : Zeki

Dato : 01-08-06 23:44

> Plakaten er et spoof fra Airplane II.

Godt spottet!

I øvrigt fra samme scene hvor ham "terroristen" frit går ind i
lufthavnskiosken og køber en bombe.

Fra : Per Hansen

Dato : 02-08-06 12:09

Zeki wrote this

> Godt spottet!
>
> I øvrigt fra samme scene hvor ham "terroristen" frit går ind i
> lufthavnskiosken og køber en bombe.

Man kan se lign påhit hos http://www.worth1000.com
De har ellers nogle ret spøjse filmplakater og DVD covers.

--
Per Hansen.