Twin Peaks sesson 2 som dvd ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-07-06 06:21

Twin Peaks sesson 2 som dvd ? er der nogen der ved om den kommer ?
jeg ser den en gang om året hele serien på 2 dage :0) men sesson 1( de
første 11 afsnit ) kom som dvd med dk subs osv - men de sidste afsnit
kom aldrig eller hwa ?
--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : J. Eriksen

Dato : 31-07-06 07:33

Se her: http://www.dugpa.com/faq.html

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-06 10:08

> [...]
> --
> MvH Bo M Mogensen
> Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Tilsyneladende 2. november. I hvert fald på reg 4 i Australien (der ofte har
danske tekster):

http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=18416

Venlig hilsen, Martin Skovbo

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-08-06 08:26

On Mon, 31 Jul 2006 11:07:34 +0200, "hobnnobs"
<martinskovbo/snabel-a/gmailc/punktum/com> wrote:
HI Martin

>Tilsyneladende 2. november. I hvert fald på reg 4 i Australien (der ofte har
>danske tekster):

Det lyder godt ... ja jeg har sesson 1 på dvd - og resten på whs men
jeg mangler bare 5 min her og 10 min der også har jeg kun det sidste
afsnit som et noget ringe tv3 divX rip på 135 mb :(

>http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=18416

ok ....

Det er godt nok mærkeligt den ikke er kommet før ? jeg mener serien er
da både kult og klassikker