GoldenEye Ultimate Edition DVD - dårlig?
Fra : Thomas M

Dato : 28-07-06 08:46

Jeg har købt Licence to Kill UE DVD'en, og den er fremragende. Vil osse
gerne ha' GoldenEye og The Living Daylights UE udgaverne.

Living Daylights UE'en, skulle også være en fremragende udgivelse, men
GoldenEye lyder til at være mere eller mindre ødelagt.

http://www.bulletsnbabesdvd.com/forums/viewtopic.php?t=2183

http://www.hometheaterforum.com/htf/showthread.php?t=238380

Er der nogen af jer som har set GoldenEye UE DVD'en, som kan fortælle mig,
om den virkeligt er SÅ ringe?

Det er noget skidt, hvis det er tilfældet, for hvor finder man en R1 udgave
af filmen i dag - den er udgået for lang tid siden?

Thomas