engelsk komiker fra 50erne?
Fra : Ole Madsen

Dato : 27-07-06 19:33

Jeg leder efter en komiker eller sjov skuespiller fra omkring 50erne
tror jeg nok, har kun hørt at han skulle have en sort humor, englænder
eller skotte, har lavet nogle film, meget kendt, kan nogen af jer hjælpe?

Ole

Fra : Per Tolbøll

Dato : 27-07-06 21:50

> Jeg leder efter en komiker eller sjov skuespiller fra omkring 50erne tror
> jeg nok, har kun hørt at han skulle have en sort humor, englænder eller
> skotte, har lavet nogle film, meget kendt, kan nogen af jer hjælpe?

George Formby ?

Fra : Ole Madsen

Dato : 28-07-06 00:24

Per Tolbøll skrev:

> George Formby ?

nej, er der en der hedder noget med Welsh? han vzr kendt på det med den
sorte humor

det kan være han var amerikaner, men jeg ved ikke

Ole

Fra : Asle Bjerva

Dato : 28-07-06 08:23

Ole Madsen wrote:

> nej, er der en der hedder noget med Welsh? han vzr kendt på det med
> den sorte humor
>
> det kan være han var amerikaner, men jeg ved ikke
>
> Ole

Liste her :
http://en.wikipedia.org/wiki/British_comedian

--
Asle Bjerva, Oslo

Fra : Ole Madsen

Dato : 29-07-06 00:06

Asle Bjerva skrev:

> Liste her :
> http://en.wikipedia.org/wiki/British_comedian

Tak for linken

Ole

Fra : Søren

Dato : 28-07-06 17:01

"Ole Madsen" <o-madsen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg nok, har kun hørt at han skulle have en sort humor, englænder eller
> skotte, har lavet nogle film, meget kendt, kan nogen af jer hjælpe?

Dave Allen, han er godt nok fra Irland, men det var sort.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dave_Allen_%28comedian%29

Søren