Kender i den film ?
Fra : Mulder

Dato : 23-07-06 08:35

Måske er det her jeg finder hjælp

For nogle år siden så jeg en film om en meget sød pige med langt lyst hår
(ukendt skuespillerinde tror jeg ) hun boede i en lille landsby hvor hun
levede af at lave fin mad (tror jeg )....hun havde et barn som hun havde
fået med en mand hun havde mødt i Venedig under et karneval,og som hun ikke
havde set siden....men havde aldrig glemt ham !
Han duftede dog af vanilie og det kunne hun så tydeligt huske.

Hele atmosfæren i filmen husker jeg som rigtig sød og god....måske derfor
jeg har søgt lidt efter den hist og nu her.

Måske nogen kender den ?

Hej fra mulder

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 23-07-06 11:36

"Mulder" <juul@vip.cybercity.dk> wrote in

> Måske nogen kender den ?

Ikke umiddelbart. Prøv evt. at fylde alt hvad du kan ind i IMDB's
power search: http://www.imdb.com/list Den er ret effektiv.

/hilsner
--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
Jayne: You know what the chain of command is?

Fra : Morbid Angel

Dato : 23-07-06 14:12

On Sun, 23 Jul 2006 09:35:17 +0200, "Mulder" <juul@vip.cybercity.dk>
wrote:

> [...]
>
>Hele atmosfæren i filmen husker jeg som rigtig sød og god....måske derfor
>jeg har søgt lidt efter den hist og nu her.

Er det filmen Chocolat?
http://www.imdb.com/title/tt0241303/

Mvh

MA

Mine DVDfilm: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/MorbidAngel

Fra : Holst

Dato : 23-07-06 14:29

Morbid Angel wrote:

> Er det filmen Chocolat?
> http://www.imdb.com/title/tt0241303/

Binoche har jo ikke ligefrem langt lyst hår ... Og vist heller ikke i
den film.