Wishing Stairs
Fra : Doctor Tennant

Dato : 18-07-06 03:10

Heysan,

Så en annonce for denne japanske horrofilm forleden. Er der nogen der har
set den, og evt. kan anbefale den?

HC

Fra : Morbid Angel

Dato : 18-07-06 12:52

On Tue, 18 Jul 2006 04:09:52 +0200, "Doctor Tennant"
<buggeroff@bloodyspammers.net> wrote:

>Heysan,
>
>Så en annonce for denne japanske horrofilm forleden. Er der nogen der har
>set den, og evt. kan anbefale den?
>
>HC

Generelt kan jeg anbefale de fleste asiatiske gyserfilm, på nær et
par.

Whising Stairs er en koreansk gyserfilm (hvis det da er den samme jeg
tænker på).
Faktisk er Whising Stairs nr. 3 i rækken af en serie på 4.

1. Yeogo Goedam (Whispering Corridors)
2. Yeogo Goedam 2 (Memento Mori)
3. Yeogo Goedam 3 (Wishing Stairs)
4. Yeogo Goedam 4 (The Voice)

Ved ikke om man kan se den tredie før man har set de to andre, men jeg
kunne bedst lide nr. 2 (Memento Mori)

En anden asiatisk gyser som er anbefalelsesværdigt er den thailanske
film "Shutter" kan købes billigt hos CDWow med engelske tekster.

Mvh

MA

Mine DVDfilm: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/MorbidAngel

Fra : Jakob

Dato : 19-07-06 14:30

> Så en annonce for denne japanske horrofilm forleden. Er der nogen der har
> set den, og evt. kan anbefale den?

Hold dig langt væk - den er ikke seværdig...

Jakob

Fra : Martin Schou

Dato : 19-07-06 22:24

"Doctor Tennant" <buggeroff@bloodyspammers.net> wrote in message
> Heysan,
>
> Så en annonce for denne japanske horrofilm forleden. Er der nogen der har
> set den, og evt. kan anbefale den?
>
> HC

Har set den men kan ikke få mig til at anbefale den.
Den har et par øjeblikke. Men den er aaalt for lang. Og burde kun have varet
30 min. For det er ca. så mange minutter af filmen som ikke føles
langsommelige.
Mvh. Martin

Fra : Doctor Tennant

Dato : 20-07-06 09:17

Tak til jer alle... Jeg holder mig fra den =)

HC