Nogen der har handlet hos Asianjuntion?
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 17-07-06 21:41

Jeg fandt lige Fearless med engelske undertekster:
http://www.asianjunction.com/product.php?productid=18325&cat=0&page=1
Jeg ser at de også har Wonderfull Days til en rimelig pris.

Men er det en bootlegs eller er den god nok? Nogen der har erfaringer
med at handle hos asianjuntion?

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Morbid Angel

Dato : 18-07-06 12:56

On 17 Jul 2006 13:40:38 -0700, "Lars Hoffmann"
<lars@intercambiodvd.com> wrote:

> [...]
>Jeg ser at de også har Wonderfull Days til en rimelig pris.
>
>Men er det en bootlegs eller er den god nok? Nogen der har erfaringer

Så vidt jeg ved er Fearless kun ude med engelske tekster i en
bootlegged version, jeg har selv købt den hos www.hkdvdstore.com
Den version jeg har er i udemærket kvalitet, dog vil jeg kun anbefale
at købe bootlegged film, hvis man ikke kan vente eller det er den
eneste mulighed.
Har købt ca. 10 film hos hkdvdstore og ingen problemmer der.

PS. er man til f.eks samuraiklassikere, som man ikke kan få fat i kan
jeg anbefale www.fareastflix.com

Mvh

MA

Mine DVDfilm: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/MorbidAngel

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 18-07-06 14:00

Morbid Angel wrote:

> [...]
> Den version jeg har er i udemærket kvalitet, dog vil jeg kun anbefale
> at købe bootlegged film, hvis man ikke kan vente eller det er den

ok, Jeg er lidt af den opfattelse af hvis jeg skal betale for film,
skal det vñre originaler - ellers kunne jeg jo lige s`godt hente dem
over noget P2P. Men tak for info.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann