Nyt fra folkene bag Ghost In A shell?
Fra : Johs32

Dato : 16-07-06 02:42

Det sidste jeg så fra folkene bag ghost in shell var appleseed, er der noget
ny på vej eller er der allerede udgivet noget?

Mvh
Johs

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 17-07-06 08:20

Johs32 wrote:
> Det sidste jeg så fra folkene bag ghost in shell var appleseed, er der noget
> ny på vej eller er der allerede udgivet noget?

Måske denne:
http://www.imdb.com/title/tt0361140/

Det er Kazunori Itô der har lavet sceenplay til serien, og det gjorde
han også til Gits. Den ser da rimelig cool ud.

Derudover har du naturligvis også Avalon, Innocence og Stand alone
Complex.

Det allernyeste fra Mamoru Oshii er en komedie(!) om ifølge traileren
ligner Monthy Python på speed: http://www.tachiguishi.com/trailer.html

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann