Pirates of the Caribbean: Dead mans chest ~
Fra : Martin Ohlsson

Dato : 14-07-06 23:51

Spørgsmål til slutningen:

Døde Captain Barbossa ikke i 1'eren efter forbandelsen blev ophævet?

Mvh. Martin

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-07-06 06:45

Martin Ohlsson wrote:
> Døde Captain Barbossa ikke i 1'eren efter forbandelsen blev ophævet?

Jo.. men voodookvinder kan nok alligevel lidt af hvert.. ?

Mon ikke der kommer en forklaring i 3'eren?

Det er i øvrigt super fedt at de har nappet 'visse ting' som fx.
voodookvinden fra Monkey Island-spillene :)

// Hans
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere, der
har spammet usenet i over 6000 indlæg.

Fra : Per

Dato : 15-07-06 20:37

> Det er i øvrigt super fedt at de har nappet 'visse ting' som fx.
> voodookvinden fra Monkey Island-spillene :)

Måske, men filmen var stadig jævnt kedelig og ligegyldig.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 15-07-06 22:53

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse

> Måske, men filmen var stadig jævnt kedelig og ligegyldig.

Smag og behag.

Jeg var bravt underholdt i 2½time. Filmene indeholder for mig både eventyr,
romantik, gys, spænding og humor. Derfor svært at komme i tanke om en film
hvor man er bedre underholdt (Og det var jo egeligt det, en film lesson 101
har til formål?). Kunne sagtens havde sat mig til at se 3'eren, i det sekund
rulleteksterne tonede frem.

Mvh. Martin

Fra : sniper_Nolight

Dato : 16-07-06 18:39

> [...]
> film lesson 101 har til formål?). Kunne sagtens havde sat mig til at se
> 3'eren, i det sekund rulleteksterne tonede frem.

Er netop hjemvendt fra biffen og er helt enig.
Den fortsætter i samme fede stil som 1'eren sluttede i.
2'ere ud af trilogier har et utaknemmeligt job - at bygge op til en 3'er og
samtidig være spændende.. jeg mener, ofte er der et brag af en slutning i en
film hvor alt går op i en højere enhed.. men ikke i miderste del af
trilogier, kun forspil til 3'eren.... alligevel underholder Dead man's chest
fuldt ud og med den opbygning er mine forventninger til 3'eren endnu højere
end de var til 2'eren (og de var pænt høje).

Jeg glæder mig.
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Søren

Dato : 16-07-06 14:28

Per skrev:

> Måske, men filmen var stadig jævnt kedelig og ligegyldig.

Det samme ville jeg sige om Vild med dans, BS og Bubs osv.. men ikke om
denne film.

Jeg synnes det var ganske udemærket.

-Søren

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 16-07-06 17:26

> Det samme ville jeg sige om Vild med dans, BS og Bubs osv.. men ikke om
> denne film.
>
> Jeg synnes det var ganske udemærket.

Hehe ja, og nogle vile endda også mene at en frank rommance fra 1992 er mere
værd og byder på mere underholdnings værdi. Det er heldigt vi alle er så
forskellige.

Ole Mikkelsen 4 life!

Mvh. Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 23-07-06 12:30

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> wrote in message
> Spørgsmål til slutningen:
>
> Døde Captain Barbossa ikke i 1'eren efter forbandelsen blev ophævet?

David Letterman mener at Kaptain Rødskæg og Sortskæg har travlt med
at pille lus ud af hinandens hårvækst

Jeg mener at den inkarnerede ondskab i Captain Sparrow og de skæggede
kolleger er et fedt.

Den stærkestes ret gjaldt på verdenshavene indtil The Great Armada
1588, som gjorde UK-USA til supermagt dvs verdenspolitibetjent