Pirates: Dead Man's Chest - efter rullerte~
Fra : Malene Hald

Dato : 12-07-06 23:22

Har først nu fundet ud af via Imdb at der bliver vist noget efter
rulleteksterne på filmen... nogen der så hvad det var?

Malene

Fra : Anja P. Johansen

Dato : 13-07-06 08:36

"Malene Hald" <malenehaldREMOVE@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Har først nu fundet ud af via Imdb at der bliver vist noget efter
> rulleteksterne på filmen... nogen der så hvad det var?
>
> Malene

Jeps - "nøglehundens" skæbne...

MVH Anja

Fra : fab

Dato : 15-07-06 22:16

"Anja P. Johansen" wrote in message

> Jeps - "nøglehundens" skæbne...

Fortæl fortæl!

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 15-07-06 22:54

"fab" <nomail@nomail.no> skrev i en meddelelse

> Fortæl fortæl!

Den bliver høvding for kanibalerne, og sidder stolt på tronen med et kødben
i munden.

Mvh. Martin

Fra : Ole Andersen

Dato : 16-07-06 22:48

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> wrote in message

> "fab" <nomail@nomail.no> skrev i en meddelelse

> Den bliver høvding for kanibalerne, og sidder stolt på tronen med et
> kødben i munden.

Ja og alle de idioter, der ikke kan vente til filmen er slut med at gå, går
så glip af denne del, og det har de iøvrigt godt af!

Fra : Malene Hald

Dato : 18-07-06 23:07

> Ja og alle de idioter, der ikke kan vente til filmen er slut med at gå,
> går så glip af denne del, og det har de iøvrigt godt af!

Tak fordi du synes jeg er en idiot, du er nu også en flink fyr;)

Malene

Fra : Michael

Dato : 19-07-06 18:01

Malene Hald skrev:

>Tak fordi du synes jeg er en idiot, du er nu også en flink fyr;)

Altid godt med selverkendelse

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 19-07-06 07:37

"Ole Andersen" <ole@andersen.invalid> skrev i en meddelelse
> Ja og alle de idioter, der ikke kan vente til filmen er slut med at gå,
> går så glip af denne del, og det har de iøvrigt godt af!

Det kan nu være svært at holde fast i at blive til efter rulleteksterne. Da
vi så X3 rejste alle i salen sig lige med det samme der kom rulletekster, og
vi var så tre der blev siddende. Men rulleteksterne blev bare ved og ved, og
så kom en af de ansatte ind og begyndte at rydde op, og vi spurgte så ham om
der kom noget, nej det troede han ikke. Men vi blev dog. Men vi følte os som
de størte geeks i verden... stå der i en hel tom biograf sal, for at se
1½ minut, som man godt kunne have sovet uden at have set....men vi fik det
med.

Mvh. Brian

Fra : Sabina H.

Dato : 19-07-06 07:39

Brian, Rikke og Kristian wrote:
> [...]
> geeks i verden... stå der i en hel tom biograf sal, for at se 1½
> minut, som man godt kunne have sovet uden at have set....men vi fik

jeg er personligt glad for at folk her i gruppen fortæller den slags....
ellers var vi også gået glip af det lille efterspil til pirates..... og det
hører ligesom med synes jeg ;)

så tak til alle der gider gøre opmærksom på de små detaljer ;)

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 19-07-06 13:11

> [...]
> det hører ligesom med synes jeg ;)
>
> så tak til alle der gider gøre opmærksom på de små detaljer ;)

samme her - vi blev siddende og fik det hele med. Resten af salen var tømt.
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight