Apocalypse Now
Fra : Steffen

Dato : 11-07-06 16:49

http://axelmusic.dk/list?searchstring=Apocalypse+Now+&searchMediaType=1&searchType=narrow&search=S%D8G
Der er flere udgaver til fornutige priser. Hvis du ikke allerede er medlem
af "racoon" på axelmusic, så kan det godt anbefales. Der er fri levering.

Jeg har godt nok ikke set den, men den lyder spændende. Er der nogen der har
set både 1979 og 2001 udgaverne ? Hvad kan anbefales ? Er der "fed lyd" på
?begge udgaver eller bærer det præg af at den er fra 1979 ?

Steffen

Fra : Optimus Prime

Dato : 12-07-06 08:20

Steffen skrev:
> [...]
> set både 1979 og 2001 udgaverne ? Hvad kan anbefales ? Er der "fed lyd" på
> ?begge udgaver eller bærer det præg af at den er fra 1979 ?

Det her en den udgave man skal have:
http://axelmusic.dk/productDetails/097360706840?SID=2da41d28a848961f6b025d7f2fd3d4c4
(nb uden dk tekster).

Det er en flot film, men hvis man forventer underholdning i
Rambo-klasse, så vil man nok opfatte filmen som lang og kedelig - men
der er så mange fede scener i hele vejen igennem... jeg har kun set
Redux versionen en enkelt gang; men mindes den som udmærket også...
lyden er generelt ret sej, sjældent er Wagners musik brugt så lækkert
Der er selvfølgelig sket en del med lydmix på 25år; men det er agressivt
mixet og der er specielt et par passager som virkelig giver din sub
noget at arbejde med... uden tvivl en film jeg ville købe igen hvis den
kom i en udgave med full-rate DTS lyd