Manipulation?
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 09-07-06 01:40

Ved ikke om dette er den rette gruppe, men:

http://youtube.com/watch?v=PAL9Yr1qK2w

Er det fake eller hvad?

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 09-07-06 07:53

C. H. Engelbrecht skrev:

> http://youtube.com/watch?v=PAL9Yr1qK2w
> Er det fake eller hvad?

Hvorfor skulle det være det? Afsætter man en dags tid, er det intet problem.

--
Mvh. Peter

Fra : Peter T.

Dato : 09-07-06 09:36

C. H. Engelbrecht udviste en rettidig omhu og skrev:

> http://youtube.com/watch?v=PAL9Yr1qK2w
>
> Er det fake eller hvad?

Ikke nødvendigvis. Da jeg gik til basketball for omkring 20 år siden,
trænede vi for sjovt i lignende tricks ala disse før og efter træningen og
vi blev ret gode til det. Jeg tror jeg scorede med hver fjerde eller femte
bold, når jeg stod under kurven i den ene ende af banen og kastede bolden
op til kurven i den anden ende. :)

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 3. juli 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 128/41 (76%). Streaks: wins/losses/current 15/4/15 wins

Fra : Henry Vest

Dato : 09-07-06 09:39

C. H. Engelbrecht wrote:

> http://youtube.com/watch?v=PAL9Yr1qK2w
>
> Er det fake eller hvad?

Det tror jeg ikke. Men der har sikkert været en del fejlskud, som ikke er
kommet med på filmen.

--
Henry Vest

Fra : Eivind

Dato : 09-07-06 10:49

>Det tror jeg ikke. Men der har sikkert været en del fejlskud, som ikke er
>kommet med på filmen.

Dette her er til gengæld ikke klippet sammen, det er meget mere
imponerende (hvis der altså ikke er anden form for snyd involveret)

http://www.snabbstart.com/_media/_filmer/otrolig-traeffsaekerhet-i-basket_www.snabbstart.com.wmv

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 11-07-06 07:59

Eivind <vakseviggoNO@SPAMvip.cybercity.dk> skrev i
65k1b2l00s68nc1c218q5tp1vvpl4ga6tt@4ax.com :

> Dette her er til gengæld ikke klippet sammen, det er meget mere
> imponerende (hvis der altså ikke er anden form for snyd involveret)

> [...]

http://youtube.com/watch?v=srrSdUAgfEM&search=jordan%20kid

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 09-07-06 22:36

> Det tror jeg ikke. Men der har sikkert været en del fejlskud, som ikke er
> kommet med på filmen.

og så ser det også ud som om de bruger en eller anden form for
vidvinkellinse, som får det til at se ud som om kurven er længere væk en den
egentlig er.

-The Baptizer
www.moviescreenshot.com

Fra : PerX ...

Dato : 14-07-06 03:08

In article <44b05067$0$856$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
chris@bitfrost.dk says...
> Ved ikke om dette er den rette gruppe, men:
>
> http://youtube.com/watch?v=PAL9Yr1qK2w
>
> Er det fake eller hvad?

For de af os uden flash - hvad sker der? :)