Søger gl. Lucky Luke
Fra : RoJo

Dato : 07-07-06 18:20

Nogle der ved om man kan købe de gamle lucky luke tegnefilm - altså dem med
Ove Sprogøs stemme?

Mvh RoJo

Fra : Just George

Dato : 08-07-06 10:29

RoJo had these thoughts

> Nogle der ved om man kan købe de gamle lucky luke tegnefilm - altså
> dem med Ove Sprogøs stemme?
>
> Mvh RoJo

De kan købes ingensteds som nye. Alt hvad der er derude af nyt er 3de
generations releases med andre stemmer, gælder også OnAir's dårlige
udskyldning af releases.
Mit tip er at finde alle de brugtbutikker du kan forestille dig og kigge
dem igennem en efter en i et håb om at finde de helt gamle med Ove's
stemme til Lucky Luke på VHS.
Men det bliver en svær jagt kan jeg godt betro dig, jeg har prøvet
med nul held.

--
Just George.

Fra : RoJo

Dato : 09-07-06 19:36

On 08/07/06 11:28, in article
Xns97FA74C1053F1thereisnonetadressco@216.196.109.144, "Just George"
<thereisnone@tadress.com> wrote:

> [...]
> stemme til Lucky Luke på VHS.
> Men det bliver en svær jagt kan jeg godt betro dig, jeg har prøvet

Øv... har du fundet nogle?

Mvh RoJo