Klatten og hvalen / hi hi hi hi....
Fra : Peter Heide

Dato : 06-07-06 01:09

http://www.imdb.com/title/tt0367089/

....hi hi hi. Lige blevet færdig med at se "The Squid and the Whale"
Undskyld, jeg skal lige grine lidt mere...hi..hi..hi...

Nå. Jeg er færdig med at grine nu.

Hvad skal man sige om sådan en film hvor de voksne er børn
og ungerne er the grown ups. Det er jo sådan set pissesjovt
at se 10-12 årige gut kendskab til blowjobs ,analsex og drikke
dåseøl , smører sin sperm ud over skolebibliotekets bøger and what
not. En far der gennem knepper sin søns skolekammerat. Det
hele er bare så FUCKED UPPED. Så fucked up at man totalt
mister interessen for filmen og de totalt, mere eller mindre
sindsforvirret karakterer , der skal give sig ud for the real life.

Den lortefilm kan sgu ikke tages alvorligt.

Der er rigtig god musik i filmen; Lou Reed "Street Hassle" fra
1978 i slutscenen. Også Pink Floyd, for alle pikspillerne, der stadig
syntes " Dark side of the Moon" er det fedeste af det fede.
I skulle fandme skydes !

Den film får en stribe coke ud af seks pgra Lou Reed.

Fra : Søren

Dato : 06-07-06 07:48

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> I skulle fandme skydes !
>
> Den film får en stribe coke ud af seks pgra Lou Reed.

Du skulle vist have været gået i seng for et par timer siden, hva'?

Søren

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 06-07-06 19:00

Peter Heide skrev:
> [...]
> mister interessen for filmen og de totalt, mere eller mindre
> sindsforvirret karakterer , der skal give sig ud for the real life.

Det er vel ikke så langt ude, at drenge eksperimenterer med onani og
alkohol, eller at mænd i midtvejskrise søger unge, villige piger.

Historien mindede mig et stykke af vejen om mine egne forældres
skilsmisse, blot med et lag komisk forvrængning ovenpå. Begge dele
skal forstås som en ros: Filmen er sjov, men jeg kan også godt tage
den alvorligt.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Trist

Dato : 06-07-06 20:14

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> wrote in

> Det er vel ikke så langt ude, at drenge eksperimenterer med onani og
> alkohol, eller at mænd i midtvejskrise søger unge, villige piger.

Jo, det skyldes psykiske problemer eller også bare lav intelligens!

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 06-07-06 20:45

"Peter Heide" skrev i en meddelelse

>Også Pink Floyd, for alle >pikspillerne, der stadig
> syntes " Dark side of the Moon" er det fedeste af det >fede.
> I skulle fandme skydes !

tæl mig bare med blandt pikspillerne,eller skyd mig

"Long you live and high you fly
And smiles you'll give and tears you'll cry
And all you touch and all you see
Is all your life will ever be."

det kan ikke blive smukkere..........

I'll see you on the dark side of the moon

--
Med særlig Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen