Karate-ko - hvilken film?
Fra : Rikke og Per

Dato : 05-07-06 16:26

Jeg mindes en ganske skør film, som vist har nogle år på bagen. Bl.a. er der
en ko, som er god til karate, men hvad hedder filmen?

m.v.h.
Prikke

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-07-06 16:34

Rikke og Per wrote:
> Jeg mindes en ganske skør film, som vist har nogle år på bagen. Bl.a. er der
> en ko, som er god til karate, men hvad hedder filmen?

Den var da lige oppe at vende i gruppen for et par dage siden, det må
være Kung Pow: Enter the Fist.

Fra : RoJo

Dato : 07-07-06 18:16

On 05/07/06 17:25, in article
44abda06$0$12698$edfadb0f@dread14.news.tele.dk, "Rikke og Per"
<prikke@mail.dk> wrote:

> Jeg mindes en ganske skør film, som vist har nogle år på bagen. Bl.a. er der
> en ko, som er god til karate, men hvad hedder filmen?
>
> m.v.h.
> Prikke

Det må være den her: http://www.cinemaonline.dk/vis.asp?id=9370296

Har ikke selv haft fornøjelsen af den endnu - men den ser sjov ud.

Mvh RoJo