A Scanner Darkly
Fra : Lædertarzan

Dato : 04-07-06 21:16

Hej alle!

Er der nogen, der ved, om "A Scanner Darkly"
(http://uk.imdb.com/title/tt0405296/) vil blive vist i Danmark? Jeg
synes ikke rigtig, jeg har kunnet finde ud af det nogen steder.

Ellers må man jo til at søge på eDonkey...

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-07-06 22:04

Lædertarzan wrote:
> Hej alle!
>
> Er der nogen, der ved, om "A Scanner Darkly"
> (http://uk.imdb.com/title/tt0405296/) vil blive vist i Danmark? Jeg
> synes ikke rigtig, jeg har kunnet finde ud af det nogen steder.

Det ville da vñre meget mærkeligt om den ikke gjorde, men giv den 2-4
måneder endnu.

Med venlig hilsen
Lars hoffmann

Fra : Zeki

Dato : 05-07-06 09:06

Interessant præmis: At to ud af ti borgere er ansat af deres regering til at
spionere på de otte andre. Måske sci-fi idag, men slet ikke utænkeligt i
fremtiden når man medtænker visse nuværende regeringers iver for at kunne
kontrollere sine borgere.

Og så bliver det vel rart at se Woody Harrelson tilbage i en "ordentlig"
film.

Mvh
Zeki

Fra : Tue Sørensen

Dato : 05-07-06 23:29

Lædertarzan skrev:

> Hej alle!
>
> Er der nogen, der ved, om "A Scanner Darkly"
> (http://uk.imdb.com/title/tt0405296/) vil blive vist i Danmark?

Det tror jeg ikke, du behøver at bekymre dig om - det er jo en
international storfilm som har været ventet med længsel *ret* længe.
Og den gode Philip K. Dick har vel forlængst bevist at han kan sælge
billetter...

- Tue

Fra : Anders Nordentoft-Ma~

Dato : 09-07-06 12:33

Hejsa

Jeg tror desværre ikke du skal holde vejret, den lader ikke til at komme op
i ordinær distrubution.

- Anders