14 Billige Bondage/Fetish Film
Fra : Tommy Mærsk

Dato : 04-07-06 19:14

Hej

Jeg ligger inde med 14 bondage og fetish dvd film.
Helt nye, aldrig været i en dvd afspiller endnu ;)

600,- incl porto.

Kontakt mig her, eller på mail x@2mmys.com

Fra : Jesper Lund

Dato : 04-07-06 19:29

Tommy Mærsk wrote:

> Jeg ligger inde med 14 bondage og fetish dvd film.
> Helt nye, aldrig været i en dvd afspiller endnu ;)
>
> 600,- incl porto.

Her kan der meget passende tilbydes pisk for ikke at læse gruppens
fundats
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.kultur.film
specielt:

Uønskede emner:
[klip]
* Køb, salg og bytte af (DVD-)film sker i
dk.marked.privat.tv+video(.dvd).

--
Jesper Lund

Fra : Michael

Dato : 04-07-06 19:33

Tommy Mærsk skrev:

>Hej
>
>Jeg ligger inde med 14 bondage og fetish dvd film.
>Helt nye, aldrig været i en dvd afspiller endnu ;)

Du kan få 2 skumbananer.

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Fra : PerX ...

Dato : 05-07-06 18:29

In article <44aaafda$0$186$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, x@2mmys.com
says...
> Hej
>
> Jeg ligger inde med 14 bondage og fetish dvd film.
> Helt nye, aldrig været i en dvd afspiller endnu ;)

Få pletter på coveret.

Fra : Trist

Dato : 05-07-06 19:10

"Tommy Mærsk" <x@2mmys.com> wrote in news:44aaafda$0$186
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Hej
>
> Jeg ligger inde med 14 bondage og fetish dvd film.

Du kan ikke være helt rask i hovedet.

Fra : Peter Heide

Dato : 05-07-06 19:35

"Trist" <@> skrev i en meddelelse
> "Tommy Mærsk" <x@2mmys.com> wrote in news:44aaafda$0$186
> $edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Du kan ikke være helt rask i hovedet.

Hvorfor ikke ? Forkert gruppe selvfølgelig men lak, læder og smæk
er sgu' da ikke specielt sygt. Kunne nævne noget der er virkelig sygt
men ....OT

Fra : Trist

Dato : 05-07-06 20:00

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in news:44ac0642$0$15793$14726298
@news.sunsite.dk:

> "Trist" <@> skrev i en meddelelse

> Hvorfor ikke ? Forkert gruppe selvfølgelig men lak, læder og smæk
> er sgu' da ikke specielt sygt.

Jo!

Fra : Michael

Dato : 05-07-06 21:10

Trist <@> skrev:

>"Tommy Mærsk" <x@2mmys.com> wrote in news:44aaafda$0$186
>$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

>Du kan ikke være helt rask i hovedet.

Det er vel derfor han sælger dem, for at blive rask.

Fra : Peter Heide

Dato : 05-07-06 21:16

"Michael" <spamhell@brandt-christensen.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vel derfor han sælger dem, for at blive rask.

Hold I 2 jer til missionærstillingen. Pas endelig på at I ikke viger meget
for meget fra. Ville ikke være rart at ikke blive betragtet som raske .

Fra : Trist

Dato : 05-07-06 23:01

> Hold I 2 jer til missionærstillingen. Pas endelig på at I ikke viger
> meget for meget fra. Ville ikke være rart at ikke blive betragtet som
> raske .

Sex skal kun dyrkes, hvis formålet er at lave et barn!
Alt andet er efter min mening noget svineri!
Der er andet i livet end sex!

EOD.

Fra : Kim2000

Dato : 05-07-06 23:36

"Trist" <@> skrev i en meddelelse
> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in

> Sex skal kun dyrkes, hvis formålet er at lave et barn!
> Alt andet er efter min mening noget svineri!
> Der er andet i livet end sex!

Med den holdning kan jeg godt forstå du kalder dig trist

mvh
Kim

Fra : Klaus G.

Dato : 08-07-06 14:07

> Med den holdning kan jeg godt forstå du kalder dig trist

lol ja, mon ikke :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : PerX ...

Dato : 06-07-06 01:49

In article <44ac36a6$0$880$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, Trist <@>
says...
> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in

> Sex skal kun dyrkes, hvis formålet er at lave et barn!
> Alt andet er efter min mening noget svineri!
> Der er andet i livet end sex!
>
> EOD.

Hvad mener du med EOD - du bliver jo ved og ved under nye
personligheder?

Fra : Michael

Dato : 06-07-06 05:28

Peter Heide skrev:

>"Michael" <spamhell@brandt-christensen.dk> skrev i en meddelelse

>Hold I 2 jer til missionærstillingen. Pas endelig på at I ikke viger meget
>for meget fra. Ville ikke være rart at ikke blive betragtet som raske .

Jeg foretrækker det nu bagfra. Og jeg har Trist <@> mistænkt for at
være Too Old, Hobert Idiart og hvad han/hun ellers har kaldt sig.

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 06-07-06 01:01

Trist <@> enriched usenet with:

SNIP

Jeg gætter på, at du er Too Old, AJC, Hobert Idiart, etc i ny forklædning.
Har jeg ret?

Bliver du aldrig af alt det navnepjat?

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Fra : Michael

Dato : 06-07-06 05:30