BATTLESTAR GALACTICA - COMPLETE SERIES
Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 03-07-06 08:33

Kan se at man hos Axel kan købe BATTLESTAR GALACTICA - COMPLETE SERIES for
kun 149,95 det lyder da billigt, skulle den ikke være det værd??

http://www.axelmusic.dk/productDetails/5050582113624

Mvh. Brian

Fra : Søren Schimkat

Dato : 03-07-06 09:24

Brian, Rikke og Kristian wrote:
> Kan se at man hos Axel kan købe BATTLESTAR GALACTICA - COMPLETE SERIES for
> kun 149,95 det lyder da billigt, skulle den ikke være det værd??

Har ingen anelse - men når man får 24 timers sci-fi for kun 150 pisk -
så tør jeg godt slå til.. så nu er den bestilt.

Tak for tippet - og post endelig flere hvis du (og alle i andre) falder
over lignende.

mvh Søren

Fra : Mr. D

Dato : 03-07-06 20:55

"Søren Schimkat" <schimkat@noemail.hum.aau.dk> skrev i en meddelelse

> Har ingen anelse - men når man får 24 timers sci-fi for kun 150 pisk - så
> tør jeg godt slå til.. så nu er den bestilt.

.... og Firefly for 157,95 er altså heller ikke noget tab.
http://www.axelmusic.dk/productDetails/9321337058702

simon

Fra : Mr. D

Dato : 03-07-06 21:22

> [...]
> tør jeg godt slå til.. så nu er den bestilt.
>
> Tak for tippet - og post endelig flere hvis du (og alle i andre) falder

Jeg har ikke så meget forstand på BG. Hvad er dette i forhold til andet af
samme navn?

http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=12986&partnerid=37

simon

Fra : Kim2000

Dato : 03-07-06 22:42

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Søren Schimkat" <schimkat@noemail.hum.aau.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke så meget forstand på BG. Hvad er dette i forhold til andet af
> [...]

Der er godt tyve års special effekts teknologi, bedre handling, bedre
skuespillere og ikke mindst bedre lyd (rædselsfuld theme song i den gamle)
og lydeffekter. Kort sagt i den gamle står man med en fin lille serie, i den
nye tror man på det.

Jeg vil faktisk påstå at du får langt mere for pengene ved at købe de 3
timer end de 24 timer.

Og gå forresten tre skridt uden om spinoff serien.

mvh
Kim

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 03-07-06 22:53

Hej!

Kim2000 wrote:
> [...]
> timer end de 24 timer.
>
> Og gå forresten tre skridt uden om spinoff serien.

Eh, den nye serie er da _kanon_! Miniserien (den der var link til) er en fin
start til at se den fulde serie. Og til januar begynder den sprit nye sæson, så
dette år kan for min skyld godt blive overstået relativt hurtigt :)

Selvfølgelig ventes der også godt og grundigt på Lost, som starter til September...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kim2000

Dato : 03-07-06 23:22

> Hej!

> Eh, den nye serie er da _kanon_!

Ja, men spinoff serien til den oprindelig fra halvfjerserne handlede om at
de fandt Jorden, serien er fra 1982. Den nye serien fra 2004(?) er helt
igennem pragtfuld.

mvh
Kim

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 04-07-06 20:36

Hej!

Kim2000 wrote:
> Ja, men spinoff serien til den oprindelig fra halvfjerserne handlede om at
> de fandt Jorden, serien er fra 1982. Den nye serien fra 2004(?) er helt
> igennem pragtfuld.

Ok. Men de leder jo altså også efter jorden i den nye serie :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kim2000

Dato : 04-07-06 20:44

> Hej!

> Ok. Men de leder jo altså også efter jorden i den nye serie :)

Ja, det er jo lidt fjollet, for de kunne jo bare se på garantibeviset på
deres B&O fjernsyn eller deres Mac, så havde de straks adressen

mvh
Kim

Fra : Brian K

Dato : 06-07-06 02:10

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, det er jo lidt fjollet, for de kunne jo bare se på garantibeviset på
> deres B&O fjernsyn eller deres Mac, så havde de straks adressen

MEGA LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Fra : Brian K

Dato : 06-07-06 02:09

> [...]

> de fandt Jorden, serien er fra 1982. Den nye serien fra 2004(?) er helt

ahhh - på den måde - så er vi enige. Skal vi ikke kalde den "gamle" for BSG
1978 for at undgå yderligere misforståelser?

Fra : Peter Rongsted

Dato : 03-07-06 23:55

On Mon, 03 Jul 2006 23:53:13 +0200, Kim Voss Schrader
<usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

> [...]
>dette år kan for min skyld godt blive overstået relativt hurtigt :)

Ifølge IMdb stater sæson 3 d. 24 sep i år:
http://uk.imdb.com/title/tt0793695/

Jeg ved ikke om det er rigtigt. Andre kilder siger til oktober.

Peter

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 04-07-06 20:37

Hej!

Peter Rongsted wrote:
> Ifølge IMdb stater sæson 3 d. 24 sep i år:
> http://uk.imdb.com/title/tt0793695/
>
> Jeg ved ikke om det er rigtigt. Andre kilder siger til oktober.

Vi får se. På den officielle hjemmeside har jeg set 2/1 2007... Håber da
virkeligt det bliver tidligere.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Peter Rongsted

Dato : 21-07-06 23:42

On Tue, 04 Jul 2006 21:36:43 +0200, Kim Voss Schrader
<usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

>Hej!

>Vi får se. På den officielle hjemmeside har jeg set 2/1 2007... Håber da
>virkeligt det bliver tidligere.

Har lige set en teaser fra usa, hvor de siger 'back in October'

Peter

Fra : PerX ...

Dato : 05-07-06 18:33

In article <44a991ca$0$15794$14726298@news.sunsite.dk>, usenet1
@mumbojumbo.dk says...
> [...]
> dette år kan for min skyld godt blive overstået relativt hurtigt :)

januar, jeg troede det var september. Men det er pudsigt de pludslige
ændre deres sende mønster, normalt ville den være started med Stargate
igen (som starter om 9 dage)

Fra : Brian K

Dato : 06-07-06 02:08

> [...]
> sæson, så dette år kan for min skyld godt blive overstået relativt hurtigt

Øhhh, januar????

Date for season 3 is: Tue Oct 10, 2006 (US Central Time)

så det er datoen for juleaften for mig i år

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-07-06 16:16

Hej!

Brian K wrote:
> Øhhh, januar????
>
> Date for season 3 is: Tue Oct 10, 2006 (US Central Time)

Well, de har åbenbart flyttet den så. Glimrende :)

> så det er datoen for juleaften for mig i år

Well, den og så når Lost S3 starter :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Mr. D

Dato : 04-07-06 20:53

> Jeg vil faktisk påstå at du får langt mere for pengene ved at købe de 3
> timer end de 24 timer.
>
> Og gå forresten tre skridt uden om spinoff serien.

Hejsan ...

Jeg har nu bestilt dette:

1.
BATTLESTAR GALACTICA - COMPLETE SERIES (Axel Music) 149,00
2.
Battlestar Galactica (2003 Mini-Series) (DVDoo) 99,00
3.
BATTLESTAR GALACTICA - Season 1 (2004) (Axel Music) 269,95

.... er det i den rækkefølge, jeg skal se dem?

simon

Fra : Martin T.

Dato : 04-07-06 23:22

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote in message

> [...]
> 3.
> BATTLESTAR GALACTICA - Season 1 (2004) (Axel Music) 269,95
>
> ... er det i den rækkefølge, jeg skal se dem?

Det kan man godt sige.. den første er den gamle serie og har intet med den
nye serie at gøre. mini-serien er en pilot til den nye serie og skal
naturligvis ses først

Mvh
Martn T.

Fra : Kim2000

Dato : 05-07-06 07:09

> [...]
> 3.
> BATTLESTAR GALACTICA - Season 1 (2004) (Axel Music) 269,95
>
> ... er det i den rækkefølge, jeg skal se dem?

2. er forløberen for 3.

Den gamle serie har intet med den nye at gøre. Starbuck er fx en mand i den
gamle serie. Jeg ville med stor glæde kaste mig over den nye serie først,
den er genial, den gamle serie er ikke mere end udmærket.

mvh
Kim

Fra : PerX ...

Dato : 05-07-06 18:37

In article <44aac70e$0$160$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, s-
griis@post5DELETE.tele.dk says...

> [...]
> 3.
> BATTLESTAR GALACTICA - Season 1 (2004) (Axel Music) 269,95
>
> ... er det i den rækkefølge, jeg skal se dem?

Du køber uhæmmet ind hva *g*

Well, nu du har købt den gamle så se den helt klart først - det er ikke
sikkert du kunne gå fra moderne stil og effekter tilbage til helte og
papmache vægge *g*

Den gamle var kæk og munter ("Oops verdenen gik lige under, men vi har
stadig mere sprut!") hvor den nye er "realistisk" og deprimerende ("Vi
er alle onde og de er onde og vi hader hinanden og lad os drunke vores
soger hit med flasken") *ggggg*

Fra : Brian K

Dato : 06-07-06 02:06

> [...]
> den nye tror man på det.
>
> Jeg vil faktisk påstå at du får langt mere for pengene ved at købe de 3

Enig - den nye BSG er ALT for fed!

> Og gå forresten tre skridt uden om spinoff serien.

Øhhhhhh - hvorfor det? Det er da ikke en spin off serie - det er en
fortsættelse - iøvrigt en fortsættelse som holder for vildt! (glæder mig
helt vildt til sæson 3 snart starter!!!

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 23-07-06 18:49

> Og gå forresten tre skridt uden om spinoff serien.

Undskyld jeg spørger helt uvidende, men hvad er spinoff-serien?

Mvh. Martin

Fra : Kim2000

Dato : 23-07-06 19:14

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Undskyld jeg spørger helt uvidende, men hvad er spinoff-serien?

En spinoff serie betyder en serie der er en udløber af serien, i dette
tilfælde at en del af flåden finder Jorden og forhindre en invasion, nogle
af skuespillerne er de samme, men en stor del er udskiftet og området er
ændret fra rummet til Jorden.

En mere velkendt serie er fx Joey, hvor man kun følger Joey i Hollywood og
lader resten af Vennerne (Friends) leve videre i New York.

mvh
Kim

Fra : Mr. D

Dato : 26-07-06 10:10

> [...]
> af skuespillerne er de samme, men en stor del er udskiftet og området er

.... hvad hedder den?

simon

Fra : Kim2000

Dato : 27-07-06 17:44

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> ... hvad hedder den?

Bob bob bob, er det ikke den der hedder Conquest of Earth?

mvh
Kim

Fra : Brian K

Dato : 27-07-06 18:25

> Bob bob bob, er det ikke den der hedder Conquest of Earth?

http://www.imdb.com/title/tt0080559/

LOL - flotte anmeldelser!

Hopelessy Bad, 24 May 2002

The third and last Galactica Movie.with none of the original cast.Awful
Acting and really bad back projection scenes.The movie was a big letdown and
the cast look like they would rather be somewhere else.if you like laughing
at bad movies this may do.1 out of 10

Fra : Kim2000

Dato : 28-07-06 08:13

"Brian K" <spam@noway.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> and the cast look like they would rather be somewhere else.if you like
> laughing at bad movies this may do.1 out of 10

Jeg sagde det jo

Vores dvd afspiller har vel afspillet den de første 60 gange, man holder sig
kun vågen de første 2 minutter, så det tager sin tid at komme igennem den

mvh
Kim

Fra : Brian K

Dato : 28-07-06 23:34

> Jeg sagde det jo

LOL - ja

> Vores dvd afspiller har vel afspillet den de første 60 gange, man holder
> sig kun vågen de første 2 minutter, så det tager sin tid at komme igennem
> den

Se den en dag hvor du har lyst til at se en komedie

Følger du med i stargate altantis ?

Fra : PerX ...

Dato : 05-07-06 18:34

In article <44a97c69$0$12705$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, s-
> [...]
>
> "Søren Schimkat" <schimkat@noemail.hum.aau.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke så meget forstand på BG. Hvad er dette i forhold til andet af

Den nye genfortolkning af konceptet (som ikke har så frygteligt meget
tilfældes med den gamle serie :)

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 03-07-06 13:23

Brian, Rikke og Kristian skrev:
> Kan se at man hos Axel kan købe BATTLESTAR GALACTICA - COMPLETE SERIES for
> kun 149,95 det lyder da billigt, skulle den ikke være det værd??
>
> http://www.axelmusic.dk/productDetails/5050582113624

Øv det er de gamle originale afsnit :/ De nye afsnit er desværre stadig
lidt for dyre, til jeg springer på.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || blog: http://cent.dk

Fra : Doctor Tennant

Dato : 07-07-06 06:03

> Øv det er de gamle originale afsnit :/ De nye afsnit er desværre stadig
> lidt for dyre, til jeg springer på.

Jeg købte første sæson på http://www.play.com for £17.99 - det er s'gi da
billigt nok, eller hvad?
Man skal bare vente til de kører med udsalg - som nu - så har de simpelthen
nogle priser der af og til er helt vanvittigt interessante

Jeg er aldrig blevet opkrævet told derfra, men jeg har hørt om folk der
bliver knaldet hver gang... Men hvis du dækker mine omkostninger, så
bestiller jeg den gerne hjem til dig hvis det skulle have interesse...

Ellers kan du nok finde den på "anden vis"...

HC