Hvilken biograf (ølstykke)?
Fra : Lasse Jensen

Dato : 29-06-06 23:12

Jeg befinder mig i ølstykke i næste uge og jeg har tænkt mig at slæbe damen
ind og se Silent Hill. Hvilken biograf i det område er bedst? Vi havde
egentlig tænke os at tage til roskilde, men der er for meget mylder i den
uge.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Holst

Dato : 30-06-06 07:29

Lasse Jensen wrote:

> [...]
> ind og se Silent Hill. Hvilken biograf i det område er bedst? Vi havde
> egentlig tænke os at tage til roskilde, men der er for meget mylder i den

Hvad med bare at hoppe på S-toget til København? Så vidt jeg husker,
standser S-toget i Ølstykke, gør det ikke?

Fra : Lasse Jensen

Dato : 30-06-06 14:30

Holst wrote:

> Hvad med bare at hoppe på S-toget til København? Så vidt jeg husker,
> standser S-toget i Ølstykke, gør det ikke?

Jo, men jeg kender stadig ikke nogen af biograferne længere derinde af.
Panorama i slagelse plejer at opfylde mine filmbehov.

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 01-07-06 10:12

"Lasse Jensen" skrev i en meddelelse

Vi

Ja, I kunne jo hurtigt smutte til Frederikssund eller Ballerup. Nu skal
jeg sige dig, hvad de har på plakaterne i Ballerup Bio. For du kan jo
ikke bare regne med at du kan se Silent Hill over alt.

Her i Ballerup spiller de nu - lørdag og søndag:

"Poseidon", som jo endda havde Danmarkspremiere i onsdags. kl. 18.45 og
kl. 21.15.

I den anden sal viser de "Da Vinci Mysteriet". kl. 20.30.

Du kan også få tlf.nr. til biografen: 44 64 32 32.

P.S. Der er også en biograf i Stenløse - det er jo lige henne om
hjørnet.

God fornøjelse

Ruth

Fra : Holst

Dato : 02-07-06 17:15

Lasse Jensen wrote:

> Jo, men jeg kender stadig ikke nogen af biograferne længere derinde af.

Tjah ... måske skulle du finde ud af i hvilke biografer filmen går og så
derefter forhøre dig om kvaliten af disse biografer.