Sgr. filmtittel
Fra : Ukendt

Dato : 22-06-06 21:25

Hejsa.

Nogle der kender tittelen på denne film??

Mener at hovederollen spilles af Jim Carry

Hele hovedepersonens liv er foregået nærmest i et reality show. kameraer
følger ham over alt. uden at han ved det. men en dag opdager han, at han har
været en del af dette show hele hans liv. og så ændrer alt sig.

Håber nogle kender tittelel..

//Brian

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-06-06 21:33

Hej!

BPC wrote:

> Nogle der kender tittelen på denne film??
>
> Mener at hovederollen spilles af Jim Carry

Hvor svært havde det så været at bruge Imdb?

Anyway, det er selvfølgelig The Truman Show som ganske rigtigt har JC i
hovedrollen :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Holst

Dato : 22-06-06 21:47

Kim Voss Schrader wrote:

> Hvor svært havde det så været at bruge Imdb?

Sikkert ikke særlig svært, men det er jo ikke sikkert, BPC kender til IMDb.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-06-06 21:49

Hej!

Holst wrote:

> Sikkert ikke særlig svært, men det er jo ikke sikkert, BPC kender til IMDb.

Er selvfølgelig en mulighed. Det var egentligt heller ikke ment negativt, bare
undrende :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Holst

Dato : 22-06-06 21:56

Kim Voss Schrader wrote:

> Er selvfølgelig en mulighed. Det var egentligt heller ikke ment negativt, bare
> undrende :)

Sådan er det tit. Rigtig mange indlæg på Usenet med spørgsmål kan man
selv besvare ved at bruge et halvt minut på Google. Men hvad ville der
så blive af Usenet?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-06-06 22:15

Hej!

Holst wrote:
> Sådan er det tit. Rigtig mange indlæg på Usenet med spørgsmål kan man
> selv besvare ved at bruge et halvt minut på Google. Men hvad ville der
> så blive af Usenet?

Det ville så blive en guldgrube til spørgsmål, hvor svaret ikke kan findes andre
steder.

Sådan synes jeg egentligt det skulle være, men det er måske kun mig :(

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Morbid Angel

Dato : 23-06-06 08:36

On Thu, 22 Jun 2006 22:55:58 +0200, Holst <newsjun06@shelter.dk>
wrote:

>Sådan er det tit. Rigtig mange indlæg på Usenet med spørgsmål kan man
>selv besvare ved at bruge et halvt minut på Google. Men hvad ville der
>så blive af Usenet?

En flok negative halvgamle sure gubber som får for lidt og bruger det
meste af aftene på at brokke sig over alt og intet =)~

Mvh

MA

Mine DVDfilm: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/MorbidAngel

Fra : Claus

Dato : 24-06-06 14:28

Det er heller ikke sikkert, spørgeren er en ørn til engelsk. Hvis man ikke
staver skuespillerens navn rigtigt, er det heller ikke sikkert, man kan
finde brugbare oplysninger. I dette tilfælde viser "Jim Carry" godt nok hen
til Jim Carrey.

Fra : Henrik Madsen

Dato : 23-06-06 08:18

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> writes:

> Anyway, det er selvfølgelig The Truman Show som ganske rigtigt har JC i
> hovedrollen :)

Er det nogle der ved hvilken episode af The Twilight Zone plottet er
taget fra?

--
Højt Skum
Henrik Madsen