Splinter Cell afstemning..
Fra : Brian J. Nielsen [DK~

Dato : 21-06-06 22:32

http://www.misterpoll.com/results.mpl?id=2069993472

Jeg synes godt nok, at George Clooney skal spille Sam Fisher..

-Brian

Fra : Christian

Dato : 22-06-06 12:00

On Wed, 21 Jun 2006 23:32:00 +0200, "Brian J. Nielsen [DK]"
<noway@buddy.com> wrote:

>http://www.misterpoll.com/results.mpl?id=2069993472
>
>Jeg synes godt nok, at George Clooney skal spille Sam Fisher..

Sam Fisher skulle have Pierce Brosnans udseende, Jean Claude Van
Dammes krop og George Clooneys karakter.

/Christian

Fra : PerX ...

Dato : 24-06-06 03:26

In article <a0uk929k6bsalrnjorp6d85l3l9e5vpqn9@4ax.com>,
christian@fabel.dk says...

> Sam Fisher skulle have Pierce Brosnans udseende, Jean Claude Van
> Dammes krop og George Clooneys karakter.

Og Dolph's personlighed.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 22-06-06 13:10

Christian wrote:

> Sam Fisher skulle have Pierce Brosnans udseende, Jean Claude Van
> Dammes krop og George Clooneys karakter.

Lyder det lidt som Adrien Brody?

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-06 13:59

Lars Hoffmann wrote:

> Lyder det lidt som Adrien Brody?

øh nej!

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 22-06-06 14:52

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in

> Lyder det lidt som Adrien Brody?

lol!
--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
Jayne: You know what the chain of command is?

Fra : Jonny Jensen

Dato : 23-06-06 15:26

Sidder og tænker "Clive Owen"....

Men det er nok bare mig...

Fra : Per Nielsen

Dato : 23-06-06 15:30

Jeg kom af en eller anden løjerlig grund til at tænke på Karl Stegger,
men han er jo desværre ikke mere. Det kunne ellers være blevet en
kultfilm...

Fra : Dopedog

Dato : 25-06-06 05:47

> Jeg kom af en eller anden løjerlig grund til at tænke på Karl Stegger, men
> han er jo desværre ikke mere. Det kunne ellers være blevet en kultfilm...

LOL

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 25-06-06 10:59

Per Nielsen skrev bl.a.:

> Jeg kom af en eller anden løjerlig grund til at tænke på Karl Stegger,
> men han er jo desværre ikke mere.

Og dog? Jeg læste for nylig at han ganske vist døde i en
synkronsvømningsulykke, men at han nogle dage senere var set på et
møntvaskeri i Memphis sammen med Elvis.

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk - www.ingerslevsgaard.dk