Musik fra Malmros': "At kende sandheden"?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-06-06 21:17

Er der nogen hér der kan hjælpe mig med at finde ud af hvad det er for en
musik der ledsager slut-teksterne i Malmros' "At kende sandheden"?
Hans

Fra : Jan Andersen

Dato : 22-06-06 08:20

On Wed, 21 Jun 2006 22:17:26 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Er der nogen hér der kan hjælpe mig med at finde ud af hvad det er for en
>musik der ledsager slut-teksterne i Malmros' "At kende sandheden"?

I slutteksterne står der at komponisten er Gunner Møller Pedersen.
DR RadioUnderholdningsOrkesteret, solopianist Jakob Westh.

--
Jan

Remove 'FOS' from emailaddress.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-06-06 08:58

Jan Andersen skrev:

> I slutteksterne står der at komponisten er Gunner Møller Pedersen.
> DR RadioUnderholdningsOrkesteret, solopianist Jakob Westh.

Tak skal du have!

Vi kunne ikke læse hvad der stod - det var en VHS
Hans

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-06-06 09:07

Hans Paulin (6310) wrote:

> Tak skal du have!

Og GMP er da vist bedre kendt under navnet Fuzzy.

Per V.

--
Det gode ved åndsfællerne Laban og Krarup er, at de giver os ateister
så mange gode argumenter

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-06-06 09:44

Per Vadmand skrev:

> Og GMP er da vist bedre kendt under navnet Fuzzy.

Okay - long time no see!
Hans

Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 22-06-06 21:41

> Og GMP (Gunnar Møller Pedersen) er da vist bedre kendt under navnet Fuzzy.
>
> Per V.
>
>NEJ. Fuzzy = Jens Wilhelm Pedersen.
Gunnar Møller Pedersen er en helt anden komponist.

JC

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-06-06 22:31

Jørgen Carlsen wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Gunnar Møller Pedersen er en helt anden komponist.

Det er sgu da også rigtigt. Beklager.

Per V.