ændre lagringsmappe
Fra : René Petersen

Dato : 19-06-01 20:55

Hej med jer

Jeg er efter lang betænkningstid gået over til at bruge Microsoft Outlook
fra Outlook Express. Men jeg kan ikke finde ud af at flytte min
lagringsmappe i det nye postprogram, da jeg har flere partioner på min
harddisk ville det da være smart at jeg som altid kunne have mit post på et
andet drev. Nogen her som ved hvordan det kan gøres.

Med venlig hilsen
René

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 20-06-01 07:58

"René Petersen" <petersen@gvdnet.dk> wrote in message
> [...]
et
> andet drev. Nogen her som ved hvordan det kan gøres.

Nu har jeg kun den engelske version, men mon ikke jeg kan oversætte

UK: Tools -> Options -> Maintenance -> Store Folder
DK: Funktioner -> Indstillinger -> Vedligeholdelse -> ja navnet kan jeg ikke
huske med det den der knap :)

--
Bjarke Andersen

Fra : Morten Ovi

Dato : 20-06-01 09:46

Bjarke Andersen skrev i news:dk.edb.programpakker.ms-office :

> UK: Tools -> Options -> Maintenance -> Store Folder

Jeg tror at der blev ment O og ikke OE.

--
Morten Ovi - www.ovi.dk - morten@duh!
Vil du se noget åndsvagt? www.i386.dk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 20-06-01 10:28

"Morten Ovi" <j2elsej2fs001@sneakemail.com> wrote in message
> Jeg tror at der blev ment O og ikke OE.

Flot, jeg er sgu en torsk. Alt efter opkoblingstypen kan man under
installation af Private Mapper (*.pst filen) bestemme hvor denne skal ligge.

Dette findes under Funktioner - Service programmer

--
Bjarke Andersen

Fra : René Petersen

Dato : 20-06-01 14:41

Jeg takker jer for de svar i har givet, men spørger lige på en anden måde!!
Jeg har brugt Outlook Express 5,01 men bruger nu Microsoft Outlook 2000.
Ligger alle mails i den fil som hedder pst. ?
Hvad med mine kalender oplysninger hvor gemmer de sig ?

Håber i forstår hvad jeg spørger om

Med venlig hilsen
René

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 20-06-01 14:49

> [...]
> Ligger alle mails i den fil som hedder pst. ?
> Hvad med mine kalender oplysninger hvor gemmer de sig ?

I Outlook ligger alle oplysninger om mail og kalender (ved brug af private
mapper) i pst filen.

--
Bjarke Andersen

Fra : Morten Ovi

Dato : 20-06-01 19:57

Bjarke Andersen skrev i news:dk.edb.programpakker.ms-office :

> I Outlook ligger alle oplysninger om mail og kalender (ved brug
> af private mapper) i pst filen.

Den kan du så flytte til et andet sted på din computer når O er lukket
ned, og næste gang du starter det op så lukker du kæften på programmet
ved at angive den nye path. Dog skal meddelelsregler lige opdateres
hvis der er nogle af dem der har brugt mapper som funktion.

Det har jeg lige gjort, og det virker (stadig hehe).

Fra : René Petersen

Dato : 22-06-01 05:47

Takker til alle nu er jeg helt med.

Mvh