Prison Break - Antal afsnit?
Fra : Per Nielsen

Dato : 16-06-06 22:46

Er der nogen der ved hvor mange afsnit TV3 sender af Prison Break i
denne omgang? Og hvor mange afsnit der (indtil videre??) er lavet?

Fra : Jesper Lund

Dato : 16-06-06 23:00

Per Nielsen wrote:

> Er der nogen der ved hvor mange afsnit TV3 sender af Prison Break
> i denne omgang? Og hvor mange afsnit der (indtil videre??) er
> lavet?

Amerikanerne har styr på deres TV serier
http://www.tv.com/prison-break/show/31635/summary.html?tag=tabs;summary

De lever og ånder jo også for deres shows

--
Jesper Lund

Fra : J. Eriksen

Dato : 17-06-06 06:22

"Jesper Lund" <usenet@jesperlund.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.tv.com/prison-break/show/31635/summary.html?tag=tabs;summary
>
> De lever og ånder jo også for deres shows

Der er i øvrigt denne lidt mere overskuelige side
http://epguides.com/prisonbreak/, hvor der er linkt te de enkelte afsnit på
tv.com.

Der er i øvrigt også en tv-gruppe: dk.medier.tv

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-06-06 08:33

Tak til jer begge. Et par fede links til en fed serie

22 afsnit. Nu skriver de godt nok sæson 1, men mon man skal lægge noget
i det....

Fra : Heidi

Dato : 17-06-06 09:43

Per Nielsen wrote:
> Tak til jer begge. Et par fede links til en fed serie
>
> 22 afsnit. Nu skriver de godt nok sæson 1, men mon man skal lægge
> noget i det....

Hvis du mener om der kommer en sæson 2, så ja, det gør der til efteråret
i USA. (Optagelserne skulle vist begynde her i juni).

Spoiler for slutningen af sæson 1 og handlingen generelt i sæson 2:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-

Sæson 1 ender med at det lykkes dem at flygte, og sæson 2 følger dem
mens de fortsat er på flugt.
Så mon ikke der kommer minimum en hel sæson 2, medmindre seertallene i
USA falder drastisk undervejs.

--
Heidi

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-06-06 10:30

Heidi wrote:
> Hvis du mener om der kommer en sæson 2, så ja, det gør der til
> efteråret i USA. (Optagelserne skulle vist begynde her i juni).

Nu er vi herhjemme kun nået til afsnit 13, men hvis den holder
kvaliteten frem til 22, byder jeg da gerne en sæson 2 velkommen

> Spoiler for slutningen af sæson 1 og handlingen generelt i sæson 2:

Næ nej, det sprang jeg over. Vil ikke vide handlingen på forhånd

Fra : Heidi

Dato : 17-06-06 22:10

Per Nielsen wrote:

> Nu er vi herhjemme kun nået til afsnit 13, men hvis den holder
> kvaliteten frem til 22, byder jeg da gerne en sæson 2 velkommen

Det synes jeg absolut den gør (har set dem alle

> Næ nej, det sprang jeg over. Vil ikke vide handlingen på forhånd

Nej det ville da også være kedeligt - men det kunne jo være nogen af
dem, der ikke ser den, var nysgerrige alligevel.

--
Heidi

Fra : Peter Larsen

Dato : 17-06-06 13:17

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> wrote in message

> [...]
> de fortsat er på flugt.
> Så mon ikke der kommer minimum en hel sæson 2, medmindre seertallene i USA

Kan love dig for at serien fortsætte mange år endnu, bare så længe den har
seertal :)

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-06-06 13:25

Peter Larsen wrote:
> Kan love dig for at serien fortsætte mange år endnu, bare så længe
> den har seertal :)

Var der nogen der sagde 24 timer Også en af de få serier jeg stadig
sluger, der går min datter og jeg ikke glip af noget afsnit.

Fra : Heidi

Dato : 17-06-06 22:14

Peter Larsen wrote:

> Kan love dig for at serien fortsætte mange år endnu, bare så længe
> den har seertal :)

Jaa men omvendt er det vel på sin vis også begrænset hvor længe de kan
holde en historie kørende med den handling den har haft indtil nu.
Modsat feks. Lost, som har en masse historier kørende sideløbende, og
hvor der hele tiden kommer nye mysterier til.
Og der skal vist ikke mange ændringer til i seertallene, før en serie er
i fare for at blive skrottet. Men jeg håber bestemt ikke det overgår
Prison Break - om ikke andet er Wentworth Miller rimelig rar at se på

--
Heidi

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-06-06 22:30

Heidi wrote:
> [...]
> er i fare for at blive skrottet. Men jeg håber bestemt ikke det
> overgår Prison Break - om ikke andet er Wentworth Miller rimelig rar

Hende Dr. Sara er nu også rimelig sød