Kung Pow 2?
Fra : Johs32

Dato : 16-06-06 19:52

Hvorfor kan man ikke finde denne film nogen steder?

Mvh
JOhs

Fra : Jesper

Dato : 16-06-06 20:15

Johs32 <sdfs@dss.com> wrote:

> Hvorfor kan man ikke finde denne film nogen steder?
>
> Mvh
> JOhs

Kære Johannesevangelium, Kapitel 32:

Jeg har end ikke hørt om den først Kung Pow og hvis de færreste har det,
så kommer 2'eren heller ikke i særlig bred cirkulation.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : sniper_Nolight

Dato : 16-06-06 20:23

> Jeg har end ikke hørt om den først Kung Pow og hvis de færreste har det,
> så kommer 2'eren heller ikke i særlig bred cirkulation.

så er du nok en af de få der ikke har - Kung Pow er en af de sjoveste film
der findes.

der findes dog ikke en 2'er... endnu - Steve Oedekerk har den i støbeskeen.
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 17-06-06 07:32

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

>så er du nok en af de få der ikke har - Kung Pow er en af de sjoveste film
>der findes.

Det kommer vist an på smag. Jeg købte den billigt men nåede ikke
halvvejs ind i filmen før jeg slukkede.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-06-06 10:03

> Det kommer vist an på smag. Jeg købte den billigt men nåede ikke
> halvvejs ind i filmen før jeg slukkede.

det sjove i kung pow er ikke 'matrixkoen' eller 'hamster nun chuka' (eller
hvordan det staves) det er detaljerne.. stemmerne og ikke mindst det der
siges, lagt på den gamle originale kung fu film er, efter min mening,
lårklaskende sjovt.

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-06-06 13:04

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> (eller hvordan det staves) det er detaljerne.. stemmerne og ikke
> mindst det der siges, lagt på den gamle originale kung fu film er,

Humor er jo som altid smag og behag. Den havde da sine momenter, men jeg
synes den blev lidt trættende i længden. Skulle der komme en 2'er ville
jeg måske se lidt anderledes på det, hvis nogle gutter kunne samles
omkring et par kasser bajere

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 17-06-06 13:38

> [...]
>hvordan det staves) det er detaljerne.. stemmerne og ikke mindst det der
>siges, lagt på den gamle originale kung fu film er, efter min mening,

Det var en slags morsomt. Den første halve time. Jeg vidste godt hvad
filmen var da jeg købte den - jeg synes bare ikke det var særligt
sjovt.

Så smag og behag. Men "en af verdens sjoveste film" .. det lyder lidt
som en overdrivelse. Jeg tvivler på den ville vinde ret mange
afstemninger.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Johs32

Dato : 18-06-06 02:19

> Så smag og behag. Men "en af verdens sjoveste film" .. det lyder lidt
> som en overdrivelse. Jeg tvivler på den ville vinde ret mange
> afstemninger.

Det er verdens sjoveste film.

Johs

Fra : Maria de Francis

Dato : 18-06-06 08:57

"Johs32" <sdfs@dss.com> skrev i en meddelelse
:
[...]

Nej, det er ikke verdens sjoveste film!

Der er sjove elementer deri, og jeg grinede selv højt et par steder, men jeg
vil mene at du har et par sjove film tilgode, hvis det er den film der,
indtil videre, står som verdens sjoveste film for dig.

Men hurra for sjove film, det kan da kun være sundt at grine meget.

Mvh Maria

--
I am kind of paranoiac in reverse. I suspect people of plotting to make me
happy.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 18-06-06 10:45

"Johs32" <sdfs@dss.com> skrev i en meddelelse

> Det er verdens sjoveste film.
>
> Johs

Hehe ja

Kung Pow og Liar Liar er de to film der kan få mig til at grine højest.

I Kung Pow syntes jeg det mest kedelige og det der står mig langt ud af
halsen er den animerede ko, damen med de 3 bryster andre små ting som jeg
ikke lige kan komme på. Skær disse ting fra! Derimod er det hylende sjovt
når "Betty" går rundt og er ondskabsfuld mens han gnækker. Der er så mange
gode detaljer i som jeg kan grine af igen og igen og igen og igen. Har nok
set den op imod de 20 gange. (Taco Bell, Taco Bell, product-placement for
Taco-Bell)

Liar Liar med Jim Carrey kan jeg også se utallige gange, og det bliver den
ikke dårligere af imo. Men humor er noget så forskelligt, så andre kan rynke
på næsen af disse vurderinger

Mvh. Martin

Fra : sniper_Nolight

Dato : 18-06-06 18:15

> [...]
> set den op imod de 20 gange. (Taco Bell, Taco Bell, product-placement for

lige nøjagtigt - det med koen er umorsomt, det er netop detaljerne der gør
kung pow til noget helt særligt. Når den gamle masseres af pigen og siger:
'Yes yes, play me like a drum' ja, så er jeg flad af grin

> Liar Liar med Jim Carrey kan jeg også se utallige gange, og det bliver den
> ikke dårligere af imo

alene fraklippene tilsidst kan give mig mavekrampe.

>Men humor er noget så forskelligt, så andre kan rynke på næsen af disse
>vurderinger

vi kunne ikke blive mere enige.

Af andre sjove film er Austin Powers serien en klar favorit - og i store
træk ene og alene pga. Mike Myers - ikke handling eller noget - bare Mike.

Men 'intelligent' humor er osse sjovt - Fisken de kaldte Wanda, er et super
eksempel på en film, hvor filmen er sjov og ikke kun detaljerne...
handlingen og skuespillerne overfor hinanden er stor kunst (ikke at de
enkeltvis ikke er sjove, men i forstår nok hvad jeg mener).
Til gengæld er jeg ikke vild med f.eks Hot Shots og Naked Gun filmene - de
kan ses, men der er langt mellem jeg rigtig griner.
Bedste Leslie Nielsen film er den hvor han er Dracula imo.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-06-06 19:29

Den 18-06-06 19.15 skrev sniper_Nolight følgende:

> lige nøjagtigt - det med koen er umorsomt, det er netop detaljerne der gør
> kung pow til noget helt særligt.

Jeg har kun set den én gang, og det er længe siden. Det sjoveste, jeg
kan huske, er den rullende baby.

Men når I nu taler om sjove film og kampsport, må I altså ikke glemme
Kung fu hustle.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få nyheder serveret med RSS-læseren Feedreader.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 19-06-06 16:44

> Men når I nu taler om sjove film og kampsport, må I altså ikke glemme Kung
> fu hustle.

den er osse ganske underholdende, men alligevel er filmene meget
forskellige - kungfu hustle er sjov pga. kampene og actiondelen generelt,
kung pow er, som sagt, i detaljerne, stemmerne osv.
Efter min humoristiske sans at dømme er Kung Pow en langt bedre film, hvis
vi måler kvaliteten udfra hvor meget jeg grinede... men, igen, er vi havnet
i en debat der kan fortsætte ligeså længe nogle andre der vil deltage synes
noget 3. er sjovt

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 19-06-06 18:49

> [...]
> huske, er den rullende baby.
>
> Men når I nu taler om sjove film og kampsport, må I altså ikke glemme Kung

Som jeg synes var mange gange sjovere end Kung Pow

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 23-06-06 17:14

Således skrev Kim Ludvigsen den Sun, 18 Jun 2006 20:29:19 +0200:

>Men når I nu taler om sjove film og kampsport, må I altså ikke glemme
>Kung fu hustle.

Et lidt sent indspark:

Den har jeg aldrig syntes var særlig sjov. Bevares, det er da en god
film, men så syntes jeg at andre af Stephen Chows film er sjovere.

Nu har manden vist lavet en million film, men den sjoveste jeg har set
med ham, er God of Cookery. (Iron Chef-super-stjerne falder i unåde og
må kæmpe sig vej op fra slummen.)

Knud
--
"You question the worthiness of my code?
I should kill you where you stand!"

Fra : sniper_Nolight

Dato : 18-06-06 18:07

> Det er verdens sjoveste film.
>
> Johs

jep - simple as that

Fra : Dan

Dato : 17-06-06 09:59

Jeg syntes at KP var alt for hysterisk i forsøget på at være morsom.

En ægte klassiker ville derimod være Ninja: The Final Duel med Hare
Krishna-kungfu munke, Bronx-kungfu munke og en nøgen chick, der slås mod
ninjaer.

Hilsen

Dan

Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-06-06 10:31

> En ægte klassiker ville derimod være Ninja: The Final Duel med Hare
> Krishna-kungfu munke, Bronx-kungfu munke og en nøgen chick, der slås mod
> ninjaer.

ja, det lyder slet ikke særligt hysterisk

nej, jeg kender den ikke, men den lyder bestemt interessant. Jeg kan godt
lide lidt over the top humor.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 16-06-06 20:19

> Hvorfor kan man ikke finde denne film nogen steder?

den findes ikke

eller mener du bare rygter etc.?

Fra : Johs32

Dato : 16-06-06 21:37

> den findes ikke
>
> eller mener du bare rygter etc.?

den skulle være udkommet i 2004:

http://www.themovieinsider.com/m990/kung-pow-2-tongue-of-fury/

1'teren er den mest geniale film ever! weeeeuuuu wiiiiuuuu wiiiuuuuu

JOhs

Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-06-06 00:38

> den skulle være udkommet i 2004:
>
> http://www.themovieinsider.com/m990/kung-pow-2-tongue-of-fury/
>
> 1'teren er den mest geniale film ever! weeeeuuuu wiiiiuuuu wiiiuuuuu

haha ja - genial film..

der er ingen 2'er og sandsynligheden for den kommer er lille... der står
intet om den nogen steder (kun en masse rygter - Steve Oedekerk har ikke
selv sagt noget).

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 17-06-06 05:52

> [...]
>
> der er ingen 2'er og sandsynligheden for den kommer er lille... der står
> intet om den nogen steder (kun en masse rygter - Steve Oedekerk har ikke

Grunden til at 1'eren i slutningen viser der kommer en sequel og viser klip
fra den etc. er for sjov. Det er for at tage gas på de mange film der gjorde
det samme, eksempelvis Mortal Kombat.

Mvh. Martin

Fra : Tue Sørensen

Dato : 17-06-06 22:51

Lars Kim Lund skrev:

> Det kommer vist an på smag. Jeg købte den billigt men nåede ikke
> halvvejs ind i filmen før jeg slukkede.

Jeg synes først den så ret sjov ud, men da jeg så så den, blev den
hurtigt trættende. Jeg så den dog til ende (har rated den til et
5-tal ud af 10), og synes også at den har nogle *ret* morsomme
elementer. Som f.eks. ham fyren der tror han vinder når han taber -
"We trained him wrong, just as a joke"... udmærket satirisk anvendelse
af den gamle film.

- Tue