Worms eller noget???
Fra : Morten Juhl Petersen

Dato : 14-06-06 03:05

Hey

Jeg er kommet i tanke om en film jeg har set for omkring 8-10 år siden,
måske før, men kan ikke finde ud af hvad den hedder. Dengang gjorde den stor
indtryk på mig og ville gerne finde den igen.

Den handler om en flok mennesker ude på savannen (ligesom fra de gamle
vestern film), men under dem, igennem jorden kravler der nogle orme, på
størrelse med store biler, som prøver at æde disse mennersker.
Ormene kan fornemme bevægelserne på jordoverfalden, og vil søge hen hvor
disse er. Menneskerne undslipper til tider ved at smide ting på jorden,
imens de står på biler, huse osv for at flytte ormenes fokus fra dem så de
kan flygte til et andet og mere sikkert sted imens ormene er optaget i at
forsøge at fange "de smidte ting".
Menneskerne fremstiller nogle granater eller bomber som de så smider i gabet
på ormene hvorefter de selvfølgelig sprænger i luften.

Jeg kunne forestille mig at filmen er ret dårlig efter nutidens standarder,
m.h.t. special effects osv, men det kunne nu alligevel være sjovt at se den
igen. Nogen der har et bud på hvad filmen hedder og evt. kan købes?

Mvh

Morten Juhl Petersen

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 14-06-06 04:44

"Morten Juhl Petersen" <morten@juhlpetersen.dk> wrote:

> [...]
>m.h.t. special effects osv, men det kunne nu alligevel være sjovt at se den
>igen. Nogen der har et bud på hvad filmen hedder og evt. kan købes?

Det lyder som Tremors (ormen). Der er lavet fire film.

http://www.imdb.com/find?s=all&q=tremors

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Per Andersen

Dato : 14-06-06 10:01

"Ormen" hedder den - der er vist nok 4 - 5 af dem

per

Fra : Thomas

Dato : 14-06-06 10:42

"Per Andersen" <perand@c.dk> skrev i en meddelelse
> "Ormen" hedder den - der er vist nok 4 - 5 af dem

Jep... Der er 4 Tremors/ormen film - Og oveni det, er der lavet en
elendigt lavet TV-serie.

Den første film, som er den Morten Juhl Pedersen efterlyser, kan bla.
købes billigt her:
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=4294

..Thomas

Fra : Morten Juhl Petersen

Dato : 14-06-06 13:56

Men hvilken en af dem er det jeg har set, når jeg har set filmen på tv.
Højst sandsynlig på tv3. De har vel ikke sendt dem alle sammen????

Fra : Robert Eriksen

Dato : 14-06-06 14:23

Morten Juhl Petersen wrote:
> Men hvilken en af dem er det jeg har set, når jeg har set filmen på tv.
> Højst sandsynlig på tv3. De har vel ikke sendt dem alle sammen????

Så er det den første.
Den starter med en mand der sidder død af tørst, i en lygtepæl.

Fra : Thomas

Dato : 14-06-06 16:10

> Men hvilken en af dem er det jeg har set, når jeg har set filmen på tv.
> Højst sandsynlig på tv3. De har vel ikke sendt dem alle sammen????

Det ved jeg ikke om de har... Men ud fra beskrivelsen er jeg 99%
sikker på det er 1'eren du har set...

Jeg har først lige nu opdaget, at filmen er i restordre, ifølge det link jeg
postede tidligere... Men den kan sikkert findes mange andre steder...

Mvh. Thomas

Fra : Morten Juhl Petersen

Dato : 14-06-06 17:24

Jeg finder et sted hvor de har den hjemme. Mange tak for hjælpen alle..

/Morten

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-06 18:05

Morten Juhl Petersen wrote:
> Jeg finder et sted hvor de har den hjemme. Mange tak for hjælpen alle..
>
> /Morten

1'eren er forresten den bedste af dem.

--
Claus 'Claude' Albæk (kbh.)

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 14-06-06 17:54

Således skrev Thomas den Wed, 14 Jun 2006 11:42:15 +0200:

>Den første film, som er den Morten Juhl Pedersen efterlyser, kan bla.
>købes billigt her:
>http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=4294

Eller dem alle 4 til 169,95

"TREMORS ATTACK PACK"

http://axelmusic.dk/productDetails/025192834523

Knud
--
Two fish in a tank, one says to the other "how do you drive this
thing?"