Tysk skuespiller
Fra : Ole Sørensen

Dato : 11-06-06 21:09

Jeg leder efter navnet på en kendt tysk skuespiller. Hans fornavn er Thomas
og han er vel omkring 40 år gammel. Lidt populært sagt, kan man vel betegne
ham som Tysklands svar på Hugh Grant

Nogen der kan huske hans efternavn?

Hilsen Ole

Fra : Jan Andersen

Dato : 12-06-06 04:07

On Sun, 11 Jun 2006 22:09:27 +0200, "Ole Sørensen" <smf@stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>og han er vel omkring 40 år gammel. Lidt populært sagt, kan man vel betegne

Kan det være Thomas Kretschmann du tænker på?
Han har bla. været med i Stalingrad.

--
Jan

Remove 'FOS' from emailaddress.

Fra : Just George

Dato : 12-06-06 12:12

Jan Andersen had these thoughts

> Kan det være Thomas Kretschmann du tænker på?
> Han har bla. været med i Stalingrad.
>
> --
> Jan
>
> Remove 'FOS' from emailaddress.

Han er også med i Der Untergang, der spiller han SS-Gruppenführer
Herman Fegelein, hvis det kan hjælpe i din søgen Ole.

--
Just George.

Fra : Ole Sørensen

Dato : 12-06-06 23:39

Jan Andersen wrote:
> Kan det være Thomas Kretschmann du tænker på?
> Han har bla. været med i Stalingrad.

Nej det er desværre ikke ham. Ham jeg tænker på, har vist ikke været med i
internationale film. Men han har været med i en del tyske romantiske film af
den nyere slags. Han har et meget let og simpelt efternavn, såvidt jeg
husker.

Hilsen Ole

Fra : Ole Sørensen

Dato : 13-06-06 12:44

Jan Andersen wrote:
> Kan det være Thomas Kretschmann du tænker på?
> Han har bla. været med i Stalingrad.

Har fundet ham! Thomas Heinze hedder han.
http://www.djfl.de/entertainment/stars/t/thomas_heinze_i_02.html

Hilsen Ole