prison break :)
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-06-06 17:05

Nå jeg har haft den liggende et stykke tid og tænkte jeg ville se den
når jeg en gang var på ferie - men så er sesson 1 jo kommet som dvd
med dk subs - den måtte jeg jo så ha .... jeg har hørt meget godt om
den ...det første afsnit tænkte jeg ahh - men SÅ ...mu kan jeg slet
ikke komme fra den igen - den er FED ....

storebroren spillede jo JOHN DOE i en serie af samme navn der detsvære
kun løb en sesson og sandsneligtvis aldrig blve vist på dansk tv...han
er ellers skide go - man kan se han har fået pumpet noget jern her til
PB

egentligt lidt en skam da - ha sagtens kan bære som skuespiller uden
ekstra dikedar
--
MvH Bo M Mogensen
"i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Fra : Per

Dato : 09-06-06 21:50

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppen.invalid> wrote in message
> [...]
> den ...det første afsnit tænkte jeg ahh - men SÅ ...mu kan jeg slet
> ikke komme fra den igen - den er FED ....

Prøv dk.medier.tv

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 10-06-06 07:28

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse
> "Bo M Mogensen" <svar@i-gruppen.invalid> wrote in message
>>

> Prøv dk.medier.tv

Øh hvorfor skal han det, der bliver da tit diskuteret serier der er udgivet
på DVD herinde også...

Har ikke lige set Prison Break Bo, men det er også en af de serier jeg har
hørt godt om, så det kan være man skal det engang.

mvh. Brian

Fra : Zeki

Dato : 10-06-06 08:46

"Brian, Rikke og Kristian" <brauner.kjeldsen@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE>
skrev i en meddelelse news:448a6653$0$142>

> Har ikke lige set Prison Break Bo, men det er også en af de serier jeg har
> hørt godt om, så det kan være man skal det engang.

Kan varmt anbefales, især de sidste tre afsnit (af 22) er neglebidende. Den
bedste serie jeg har set siden "Rome."

Mvh
Zeki

Fra : Per

Dato : 12-06-06 13:40

> Kan varmt anbefales, især de sidste tre afsnit (af 22) er neglebidende.
> Den bedste serie jeg har set siden "Rome."
>
> Mvh
> Zeki

Nu er det jo heller ikke så længe siden Rome sluttede ;)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-06-06 18:37

On Fri, 9 Jun 2006 22:50:22 +0200, "Per" <no@tak.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppen.invalid> wrote in message
>>

>Prøv dk.medier.tv

Øh skal det forståes sådan at du mener lige den serie ikke kan
debatres i nærværende forum - hvorfor i grunden ikke ?

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 11-06-06 00:21

Bo M Mogensen skrev:
> Øh skal det forståes sådan at du mener lige den serie ikke kan
> debatres i nærværende forum - hvorfor i grunden ikke ?

I princippet diskuteres tv-serier - uanset hvordan man ser dem - i
dk.medier.tv. Der er ikke nogen grund til at slå hinanden oven i
hovedet med sådan nogle regler, men jeg tror faktisk, du vil opleve,
at det er nemmere at få en diskussion i gang om tv-serier i
tv-gruppen. Således er Prison Break da også allerede blevet omtalt
flere gange i tv-gruppen.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-06-06 00:42

On Sun, 11 Jun 2006 01:20:56 +0200, "Peter Brandt Nielsen"
<peterbrandtnielsen@gmail.com> wrote:

> [...]
>at det er nemmere at få en diskussion i gang om tv-serier i
>tv-gruppen. Således er Prison Break da også allerede blevet omtalt

ja ok ....abonere ikke på gruppen...så ... men vi har da lige vendt
edderkoppen med succes og jeg erindre da også at der har været andre
serier - men indrømmet en serie er ikke en film.