Narnia, tegnefilm
Fra : Tonny Poulsen

Dato : 09-06-06 17:04

Nogen der har check på hvad tegnefilms udgaven af narnia (løven, Heksen og
biva møbler) hedder/hvor købes, Så den for mange år siden i fjernsynet og
jeg synes faktisk at den er bedre end "Disneys" udgave.
Nogen der gider hjælpe ?

mvh tp

Fra : Holst

Dato : 09-06-06 17:24

Tonny Poulsen wrote:

> [...]
> biva møbler) hedder/hvor købes, Så den for mange år siden i fjernsynet og
> jeg synes faktisk at den er bedre end "Disneys" udgave.

Den hedder vist såmænd "Løve, heksen og garderobeskabet", og jeg så den
nede i min lokale Superbrugsen for en uge eller to siden.

Fra : JYH

Dato : 10-06-06 10:16

Tonny Poulsen wrote:
> [...]
> Heksen og biva møbler) hedder/hvor købes, Så den for mange år siden i
> fjernsynet og jeg synes faktisk at den er bedre end "Disneys" udgave.

http://www.tpmusik.dk/

har den.

Fra : MRN

Dato : 10-06-06 10:53

> [...]
> biva møbler) hedder/hvor købes, Så den for mange år siden i fjernsynet og jeg
> synes faktisk at den er bedre end "Disneys" udgave.

Tror faktisk at den hedder "Løven, Heksen og Klædeskabet" og ikke
Garderobeskabet...

Mvh
MRN

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 10-06-06 11:49

Tak til jer alle. prøver brugsen og derefter tp

mvh tp

Fra : Malene Hald

Dato : 14-06-06 10:08

> [...]
> biva møbler) hedder/hvor købes, Så den for mange år siden i fjernsynet og
> jeg synes faktisk at den er bedre end "Disneys" udgave.

Den har også været i Bog og Idé til en hund. Det er den her forside i den
danske udgave:
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=1141233837776561

Lidt snyd, når animationen ikke liiigefrem er så pæn som coveret. Men jeg
elskede også den tegnefilm som barn. Og vil hellere se BBC udgaven af Narnia
end Disneys.

Malene

Fra : Holst

Dato : 14-06-06 10:21

Malene Hald wrote:

> Den har også været i Bog og Idé til en hund. Det er den her forside i den
> danske udgave:
> http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=1141233837776561

Lige præcis den jeg så i Superbrugsen.

> Lidt snyd, når animationen ikke liiigefrem er så pæn som coveret. Men jeg
> elskede også den tegnefilm som barn. Og vil hellere se BBC udgaven af Narnia
> end Disneys.

Nu har mange af os jo set Løven, heksen og garderobeskabet mange gange
på tv som barn, så vi er nok på det på nogle gamle, sure stivstikkere,
der ikke synes om det nymodens pjat.