LoveFilms såkaldte sommertilbud
Fra : martinboy

Dato : 09-06-06 15:39

LoveFilm har et sommertilbud, som jeg synes lyder underligt.

"Når du anbefaler dine venner får de:
1 måneds gratis DVD-leje PLUS en valgfri gratis DVD.

Når vi siger gratis kommer der ingen ekstra gebyr. De betaler 0,- !

For hver ven du anbefaler, får du stadig 2 ugers bonus PLUS du
modtager en premiere film som gave for hver 3. ven du anbefaler!

Filmen vil altid være en ny aktuel film, som LOVEFiLM udvælger.
Filmen kan ikke byttes til en anden titel eller kontanter."

Altså bliver de kunder der anbefaler nye kunder straffet for det
første ved kun at få 2 ugers gratis leje for hver kunde du skaffer,
hvor ham du anbefaler får en hel måned. Derudover får den nuværende
kunde en gratis film efter LoveFilms ufravigelige valg, hvor den nye
kunde selv får lov at vælge. Og du skal skaffe 3 kunder for at få
dvd'en. Hvor er lige fordelen for nuværende kunder ligger, når
LoveFilm beder om vores hjælp til at skaffe dem flere kunder?

Fra : Holst

Dato : 09-06-06 15:59

martinboy wrote:

> [...]
> dvd'en. Hvor er lige fordelen for nuværende kunder ligger, når
> LoveFilm beder om vores hjælp til at skaffe dem flere kunder?

Hvis du ikke skaffer dem nogle nye kunder får du:

- nul ugers gratis leje
- ingen gratis film.

Kan du ikke se fordelen?

Fra : Tim Christensen

Dato : 09-06-06 19:59

martinboy wrote:

> [...]
> dvd'en. Hvor er lige fordelen for nuværende kunder ligger, når
> LoveFilm beder om vores hjælp til at skaffe dem flere kunder?

Øh, om så de nye kunder fik en gratis Ferrari og en billet til månen, så
er 2 ugers gratis leje eller en gratis film stadig en belønning.

Mvh

Tim

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 10-06-06 07:26

"martinboy" <martinboy@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

De bliver da på ingen måde straffet, de får bare ikke ´så meget som de nye
kunder, hvilket er klart, det er da sværere at få nye med, end det er at
beholde kunder, så de "nye" får en større pose "slik", mens de nuværende får
lidt "slik" som tak for hjælpen.

Mvh. Brian