Mangler slutning: "It's a wonderful life"?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-06-06 23:13

Sad og så den gamle sort/hvide "It's a wonderful life" lånt som VHS på
biblioteket - men da vi næsten var kommet til slutningen var der ikke mere
bånd!

Kan nogen huske hvad der skete i filmen efter byens beboere havde afleveret
deres sparepenge til George?

Især er jeg interesseret i mr. Potters skæbne.
Hans

Fra : T.Liljeberg

Dato : 08-06-06 04:01

On Thu, 8 Jun 2006 00:13:02 +0200, in dk.kultur.film "Hans Paulin
\(6310\)" <me@privacy.net> wrote:

>Kan nogen huske hvad der skete i filmen efter byens beboere havde afleveret
>deres sparepenge til George?

Hvis jeg ikke husker helt forkert, så sker der ikke mere. Filmen er
slut.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-06-06 07:56

T.Liljeberg skrev:

> Hvis jeg ikke husker helt forkert, så sker der ikke mere. Filmen er
> slut.

Nå, okay - lidt atypisk!

Tak skal du ha'!
Hans

Fra : Jan Andersen

Dato : 08-06-06 08:30

On Thu, 8 Jun 2006 00:13:02 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

> [...]
>deres sparepenge til George?
>
>Især er jeg interesseret i mr. Potters skæbne.

Checkede lige.

De får et telegram fra Sam Wainwright, hvori han stiller $25.000 til
rådighed.
De synger "Hark! The Herald angels sing".
Anholdelsespapirene bliver revet over.
Harry ankommer.
George får "Tom Sawyer" fra Clarence med filmens budskab som
inskription: "Remember no man is a failure who has friends. Thanks for
the wings! Love Clarence".
Zuzu Bailey: Look, Daddy. Teacher says every time a bell rings, an
angel gets his wings.
De synger "For auld lang syne".

Ikke mere Potter.

For f. hvor er det dog en dejlig film!

--
Jan

Remove 'FOS' from emailaddress.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-06-06 08:50

Jan Andersen skrev:

> Checkede lige.

Tusind tak!

> De får et telegram fra Sam Wainwright, hvori han stiller $25.000 til
> rådighed.
> De synger "Hark! The Herald angels sing".

Lige dér "knækker filmen" så bogstaveligt talt!

> [...]
> the wings! Love Clarence".
> Zuzu Bailey: Look, Daddy. Teacher says every time a bell rings, an

LOL

> De synger "For auld lang syne".
>
> Ikke mere Potter.
>
> For f. hvor er det dog en dejlig film!

Ja, du har ret!
Hans

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 11-06-06 21:41

Jan Andersen skrev:

> For f. hvor er det dog en dejlig film!

Det er sært, at en så rendyrket klassisk-sentimental film kan blive
bedre og bedre, som tiden går.

Mon DR sender den til jul også i år? Det er lige ved, at det ikke er
rigtig jul uden den.

Mikkel