Hvilken episode af family guy er dette kli~
Fra : Johs32

Dato : 06-06-06 22:10

http://media.putfile.com/Family-Guy-George-Bush

Jeg kan ikke se noget men kun høre lyden, er der nogen som kan huske hvilken
episode og sæson dette klip kommer fra?

Mvh
Johs

Fra : Christopher Tracy

Dato : 07-06-06 17:41

Hey

Johs32 wrote:
> http://media.putfile.com/Family-Guy-George-Bush
>
> Jeg kan ikke se noget men kun høre lyden, er der nogen som kan huske
> hvilken episode og sæson dette klip kommer fra?

Måske dette kan hjælpe:
http://tinyurl.com/gjohz

(En søgning på "Family Guy George Bush" på google, gav disse resultater:
http://tinyurl.com/g553y )

--
/C.T.
-------------

May U Live 2 C The Dawn

Fra : Johs32

Dato : 07-06-06 17:59

"Christopher Tracy" <goldartist@_remove_this_yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:44870190$0$60782$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Hey

> Måske dette kan hjælpe:
> http://tinyurl.com/gjohz

Det var ikke dette klip jeg ledte efter og der står heller ikke noget om
hvilken sæson/episode det er fra.

> (En søgning på "Family Guy George Bush" på google, gav disse resultater:
> http://tinyurl.com/g553y )

Det har jeg prøvet og fandt ikke andre klip end det som jeg oprindelig
postede som heller ikke indeholder info om sæson/episode.

Mvh
Johs

Fra : Christopher Tracy

Dato : 07-06-06 19:16

Hey igen

Johs32 wrote:
> Det har jeg prøvet og fandt ikke andre klip end det som jeg oprindelig
> postede som heller ikke indeholder info om sæson/episode.

Så er det jo bare at gå igang med at læse:
http://tinyurl.com/kzyj4

--
/C.T.

May U Live 2 C The Dawn