saw3
Fra : Mette og René

Dato : 04-06-06 23:37

hejsa

er der nogen der ved om der er en trailer til saw3?

rené

Fra : Peter Heide

Dato : 04-06-06 23:53

> er der nogen der ved om der er en trailer til saw3?

I er sgu da lidt hurtig. Er den film i det hele taget i kassen
endnu ?

Efter at have set etteren og især no. 2 burde man være
bedøvende ligeglade med en 3er. men selvfølgelig hvis
man er sådan lidt små-pervers...

Fra : Mette og René

Dato : 05-06-06 09:58

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> endnu ?
>
> Efter at have set etteren og især no. 2 burde man være
> bedøvende ligeglade med en 3er. men selvfølgelig hvis

den skulle komme 26/10-06, men om den er i kassen ved jeg så ikke

René

Fra : Michael

Dato : 05-06-06 02:03

"Mette og René" <dsl289289@(slet)vip.cybercity.dk> skrev:

>er der nogen der ved om der er en trailer til saw3?

Hvis du er heldig kan det være du kan se en her
http://www.ropeofsilicon.com/movies.php?id=2975

Eller så må du vente til 31. oktober