star trek sæsson 2 disc info ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-06-06 18:18

der skulle well ikke side et oplyst menneske i gruppen der har en link
til hvad der er på hver disk på sæsson 2

jeg har prøvet på
http://www.dvdcity.dk/?50O48O49O48XO48O116O117O98O115OTTO117O115E2E8O48O48321

de har på alle de andre sæssoner men af urnasaglige årsager ikke på
sæsson 2 ???

altså forstået på den måde på disk 1 er der episode a + b + c + d
--
MvH Bo M Mogensen
"i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Fra : Collec2r

Dato : 04-06-06 18:58

Bo M Mogensen <svar@i-gruppen.invalid> wrote in

> der skulle well ikke side et oplyst menneske i gruppen der har en link
> til hvad der er på hver disk på sæsson 2

Det kommer an på hvilken af serierne du mener???

Collec2r

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-06-06 04:05

On 04 Jun 2006 17:57:57 GMT, Collec2r <collec2r@hotmail.com> wrote:

>Bo M Mogensen <svar@i-gruppen.invalid> wrote in

>Det kommer an på hvilken af serierne du mener

Ohh du milde ja nogen betragter distraksion som en dyd - men det var
altså the nekst generation (TNG) sæsson 2

Fra : Collec2r

Dato : 05-06-06 11:04

> Ohh du milde ja nogen betragter distraksion som en dyd - men det var
> altså the nekst generation (TNG) sæsson 2

*LOL*

Har ikke noget link, men i æsken til mine DVD'er ligger der en oversigt,
der siger:

Disk 1:

The Child
Elemantary, Dear Data
Where Silence Has Lease
The Outrageous Okuna

Disk 2:

Loud As A Whisper
Unnatural Selection
The Schizoid Man
A Matter Of Honor

Disk 3:

The Measure Of A Man
Contagion
The Dauphin
The Royale

Disk 4:

Time Squared
Pen Pals
The Icarus Factor
Q Who?

Disk 5:

Samaritan Snare
Manhunt
Up The Long Ladder
The Emissary

Disk 6:

Peak Performance
Shades Of Gray
+ Special Features

Var det det du skulle bruge???

Collec2r

Fra : Steen Villumsen

Dato : 05-06-06 10:40

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> --
> MvH Bo M Mogensen
> "i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Her klikker du bare på den sæson du vil vide noget om:
http://www.startrek.com/startrek/view/series/TNG/dvd/index.html

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-06-06 16:39

On 5 Jun 2006 02:40:27 -0700, "Steen Villumsen" <supersteen@gmail.com>
wrote:

>Her klikker du bare på den sæson du vil vide noget om:
>http://www.startrek.com/startrek/view/series/TNG/dvd/index.html

Brilliant tak skal du ha det var lige det jeg ledte efter :)