Nogen der ved hvor man finder en Værksteds~
Fra : Molnit

Dato : 22-08-06 20:08

--
VH
Lars Molnit
Suzuki GSF-R 1200 til salg, Pris 69.000Kr.
"www.dfmc.dk/Lars_Molnit" , "www.molnit.com"

Fra : Hagar

Dato : 22-08-06 22:48

Hagar

Fra : Molnit

Dato : 23-08-06 04:43

Hagar skrev:
> Hagar
> Prøv eventuelt at søg i deres database.

   Det er service/brugs manualer, jeg søger en værksteds manual med f.eks.
El-diagram, og splittegninger..

Fra : RpR

Dato : 23-08-06 07:56

> Det er service/brugs manualer, jeg søger en værksteds manual med f.eks.
> El-diagram, og splittegninger..

www.easyparts.nl kan hjælpe lidt med splittegninger hvis man går ind under
de originale dele, der blir de vist på tegningerne.
El diagram har jeg ikke lige nogen ressource til.

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~