Musik fra Musikprogrammet i Melbourne?
Fra : Steffen Sørensen

Dato : 22-08-06 19:31

Hmm, skal denne mon postes her eller i tv gruppen...

Var der nogen der fik fat i de bands der var med i Musikprogrammet da de
havde en special fra Melbourne? Jeg fangede "Architecture in helsinki" og
det var det, øv. For der var vist et band der var kommet længere end
....Helsinki og jeg gad godt vide hvad de så hedder?

Hilsen
Sørensen

--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : Thomas

Dato : 23-08-06 22:22

"Steffen Sørensen" <togalounge@XXXgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det var det, øv. For der var vist et band der var kommet længere end
> ...Helsinki og jeg gad godt vide hvad de så hedder?

Jeg så ikke udsendelsen, men det her er sakset fra DR's hjemmeside :

"Australsk musik er mere end Kylie Minogue, INXS og John Farnham.
I den musikalske undergrund trives et alternativt vækstlag af unge,
nysgerrige
og - ikke mindst - afslappede musikere. Mød bands som Architecture in
Helsinki, Qua og Cut Copy, når programmet tager dig med til Melbourne."

Er det mon en af de sidste der du efterlyser?

Mvh. Thomas

Fra : Steffen Sørensen

Dato : 24-08-06 19:13

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEMail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Helsinki, Qua og Cut Copy, når programmet tager dig med til Melbourne."
>
> Er det mon en af de sidste der du efterlyser?

Det kan være en af de sidste, men jeg mener dog at de rent faktisk ikke
havde "det største" band med, de blev bare nævnt som "den der kom videre ud
i verden og blev store"-agtigt.

Men tak :)
--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : Kaj Larsen

Dato : 24-08-06 09:39

> [...]
> det var det, øv. For der var vist et band der var kommet længere end
> ...Helsinki og jeg gad godt vide hvad de så hedder?

Hejsa

Kan lige oplyse om at programmet bliver (genud)sendt i aften på dr2, kl
0020-0050.
Det var bare det.

Kaj Larsen

Fra : Steffen Sørensen

Dato : 24-08-06 19:14

"Kaj Larsen" <kajlarsen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hejsa
>
> Kan lige oplyse om at programmet bliver (genud)sendt i aften på dr2, kl

God oplysning, Kaj, tak.

--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.