Voodoo 3 - Nyeste firmware?
Fra : Carsten Sigsgaard

Dato : 12-01-01 20:43

Hej Alle

Er der en af Voodoo 3 guruerne her i gruppen der kan fortælle mig
hvilken version af firmwaren der er den nyeste - helst med
versionsnummer, dato og præcise navn.

TIA

Carsten

--
Five quite quixotic aardvarks telephoned umpteen irascible
chrysanthemums, then the almost progressive televisions

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 16-01-01 21:46

Carsten Sigsgaard <sigsgaard@gmx.net> wrote:

> Er der en af Voodoo 3 guruerne her i gruppen der kan fortælle mig
> hvilken version af firmwaren der er den nyeste - helst med
> versionsnummer, dato og præcise navn.

b13 (incl ny ROM), som en ansat uofficielt offenliggjorde lige før
3Dfx's macafdling lukkede officielt. V4/5 driverne kan også bruges, men
du skal have b12 ROM'en

Da jeg har solgt G3'eren med V3 kort har jeg ikke fulgt med de seneste
6-7 uger - Den ultimative kilde er stadig xlryourmac's 3Dfx dedikerede
hjemmeside <http://www.mac3dfx.com>

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Det var bare min mening, og hvis nogen skulle finde på at sige noget
grimt om Marianne Jelved kan de få med mig at bestille... #¤#&*