Spray-flødeskum på brystvorter
Fra : Bo Warming

Dato : 22-08-06 03:13

Kan man smage forskel på flødeskum fra spraydåse og den man selv har
pisket luft i udfra piskefløde?.

Førstnævnte er ihvertfald mere bekvem når servering skal ske med stil,
nemlig på en afklædt smuk kvindes brystvorter

Sådanne pikante serveringforslag, der ærer matriarkatets Moder Jord
Madonna som en gudinde, lærer man af Larry Flynts Blue Hustler TV
efter midnat, men kvindesagen insisterer på at denne porno er
kvindekrænkende og mandschauvinistisk.

Nogle mener at skridtslik er højeste ære for frugtbarhedsgudinderne,
men hvis jeg var sådan gudinde, ville jeg hellere at min slave lod mig
slikke flødeskum af fingre han putter i gudindemunden

Hvordan kan den pornoforbud-krævende kvindesag fx læge Vibeke Maniche,
have så pervers mistolkning af stor kunst at de ikke kan respektere
mænds lyst til at glæde kvinder?

De påstår at porno er vold mod kvinder, men jeg har desværre yderst
sjældent set porno med voldtægt eller SM og aldrig i
TDC-programpakkens nat-udsendelser, fx Københavnerkanalen eller Blue
Hustler

Strafliderlige feminister der vil efterligne det muslimske Sverige mht
kriminalisering af luderkunder - er de ikke mere sindsyge end nogen
Sct Hans patientgruppe er?

Selvfølgelig er det babyficerende at få puttet lækkeri ind i munden på
fingre, -
- var jeg gudinde ville jeg tage spraydåsen og sætte den direkte til
min mund.
Endnu har jeg ikke set porno hvor mejeriproduktet slikkes af en pik,
men kun fantasien sætter grænser vedr pornografi.

Fra : Finn Jensen

Dato : 22-08-06 07:07

> - var jeg gudinde ville jeg tage spraydåsen og sætte den direkte til min
> mund.

Prøv med et jagtgevær i stedet.

> Endnu har jeg ikke set porno hvor mejeriproduktet slikkes af en pik, men
> kun fantasien sætter grænser vedr pornografi.

Du må have de forkerte tv kanaler så

--
De Bedste Hilsner
Finn Jensen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-08-06 12:18

Bo Warming wrote:
> Kan man smage forskel på flødeskum fra spraydåse og den man selv har
> pisket luft i udfra piskefløde?.

Ubetinget.

Resten lades være ukommenteret.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : @

Dato : 22-08-06 15:13

On 22 Aug 2006 04:18:25 -0700, "Christian B. Andresen"
<trav@tiscali.dk> wrote:

>Ubetinget.

det fra spraydåsen er IMNSHO ikke flødeskum

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 22-08-06 16:22

"@" <1[at]invalid.net> wrote in news:754me2d8hbg39q0vkb4rpktoef3guaf97a@
4ax.com:

> det fra spraydåsen er IMNSHO ikke flødeskum

Deklarationen får også mig til at tænke "chantilly skum".

Fra : Bo Warming

Dato : 22-08-06 16:52

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

> det fra spraydåsen er IMNSHO ikke flødeskum

Det jeg smagte for mange år siden var måske ikke, men det jeg smagte
fornylig smager som flødeskum - why not og hvad ellers?

Fra : Bo Warming

Dato : 22-08-06 23:26

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

> det fra spraydåsen er IMNSHO ikke flødeskum

Har netop halvspist en Cessibon sprayflødeskum, hvis varedeklaration
angiver 74% fløde og en masse sukker udover hvad min mor brugte og
lidt emulsifikatorer, der ikke smager igennem. Din humble opinion
tager fejl
Hvis nogen lægger deres vej omkring er jeg dog ikke leveringsdygtig
mht erotisk servering
BW 35861000

Fra : @

Dato : 23-08-06 14:53

On Wed, 23 Aug 2006 00:25:54 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

>Har netop halvspist en Cessibon sprayflødeskum, hvis varedeklaration
>angiver 74% fløde og en masse sukker

sukker

så er produktet da ikke flødeskum

>udover hvad min mor brugte og
>lidt emulsifikatorer, der ikke smager igennem. Din humble opinion
>tager fejl

eller også er dine smagsløg ikke så fintfølende

jeg kender også folk så påstår at de ikke kan smage forskel på
Kærgården og smør

Fra : Hauge

Dato : 23-08-06 15:05

@ wrote:
> jeg kender også folk så påstår at de ikke kan smage forskel på
> Kærgården og smør

Og der findes endda syge folk der kalder Kærgården for smør..
Prøv at spørge efter smør hos en bager eller lign., og de kommer hujende
med en bakke Kærgården. Folk er syge.

/Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060823140459@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-08-06 16:50

> [...]
>

> eller også er dine smagsløg ikke så fintfølende
>

> jeg kender også folk så påstår at de ikke kan smage forskel på

Her er bekvem konsistens en afgørende megaforskel

Sprayflødeskum er ligeså om dovenskab

Konkurrence på smagspanelduelighed inviteres til Bjelkes Alle 46

Måske jeg er fintfølende men kan lide sukker - foretrækker sød krem
for ægte puritansk 100%-flødeskum

Jeg finder spray bedst, fx på brombær - med ekstra sukker!

( Brystvorte-leverandør - thats a problem )

Fra : @

Dato : 23-08-06 18:52

On Wed, 23 Aug 2006 17:49:57 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

>Her er bekvem konsistens en afgørende megaforskel

for nogen sikkert

>Sprayflødeskum er ligeså om dovenskab

hvis det er tilsat sukker så er det ikke hvad jeg vil kalde flødeskum

>Måske jeg er fintfølende men kan lide sukker - foretrækker sød krem
>for ægte puritansk 100%-flødeskum

puritansk?

flødeskum er fløde pisket til skum

>Jeg finder spray bedst, fx på brombær - med ekstra sukker!

sukker på brombær!!

hvad med først at plukke dem når de er modne?

Fra : Max

Dato : 23-08-06 19:09

Hej @

> hvis det er tilsat sukker så er det ikke hvad jeg vil kalde flødeskum

I husholdningstimen i skolen lærte vi også at putte lidt sukker
i fløden inden den blev pisket, og hos konditoren brugte vi det
til tider også, så det er vel ikke usædvanlig.

Mvh Max

Fra : @

Dato : 23-08-06 19:12

On Wed, 23 Aug 2006 20:08:57 +0200, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej @

>I husholdningstimen i skolen lærte vi også at putte lidt sukker
>i fløden inden den blev pisket, og hos konditoren brugte vi det
>til tider også, så det er vel ikke usædvanlig.

sikert ikke

AFAIK kan man også købe noget spraydåsenoget tilsat vanillie

Fra : Max

Dato : 23-08-06 19:26

Hej @

> AFAIK kan man også købe noget spraydåsenoget tilsat vanillie

Sikkert, men jeg vil da også sige at jeg foretrækker flødeskum
uden tilsætninger, piskefløde smager jo dejligt.

Mvh Max

Fra : Bo Warming

Dato : 23-08-06 19:31

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> Hej @

> Sikkert, men jeg vil da også sige at jeg foretrækker flødeskum
> uden tilsætninger, piskefløde smager jo dejligt.

Min barndoms skolemælk var ikke homogeniseret og i klare glasflasker
og så man en gul flødeprop øverst var jeg ved at kaste op af skræk for
at få det slim i munden
Det er for køer.

Men sukker, så blir man høj

Fra : Bo Warming

Dato : 23-08-06 19:26

> [...]
>
> flødeskum er fløde pisket til skum

> sukker på brombær!!
>
> hvad med først at plukke dem når de er modne?

Små bær modner ikke til den sødme som slik-narkoman, ikke-puritaner BW
er vænnet til og elsker

Fra : Kim Christiansen

Dato : 23-08-06 18:52

> [...]
> ægte puritansk 100%-flødeskum
>
> Jeg finder spray bedst, fx på brombær - med ekstra sukker!
>
> ( Brystvorte-leverandør - thats a problem )

Hvad med din kone?

Ps. Hvad har flødeskum på patter at gøre i dk.politik og dk.videnskab?

Fra : Martin Honoré

Dato : 23-08-06 19:51

I dk.politik Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:

> Her er bekvem konsistens en afgørende megaforskel

> Sprayflødeskum er ligeså om dovenskab

> Konkurrence på smagspanelduelighed inviteres til Bjelkes Alle 46

Er det en nøgen-konkurrence, Bo?

jeg putter nu også sukker i flødeskum til lagkage. Flormelis sukker.

--
Copyright© Martin Honore, 2006, alle rettigheder forbeholdes.
Overtrædelser vil blive retsforfulgt i henhold til §140 og §299b.

Fra : N/A

Dato : 23-08-06 21:54

Fra : N/A

Dato : 23-08-06 21:54

Fra : GB

Dato : 23-08-06 21:54

Martin Honoré <spamtekst-martin.honore@yahoo.dk> wrote in

> Netop, det er nemmere at piske ud. Jeg tror, det ville være nært
> umuligt, at piske sukker ud i flødeskum, uden det blev til smør. Jeg
> foretrækker dog kræm på lagkage-top. F.eks. kræm med banan i.

Man kan med fordel fremstille en mættet, vandig sukkeropløsning, som man
smager piskefløden til med først (gammelt antik-romersk trick). Eller
bruge tyndtflydende akaciehonning.

GB

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 24-08-06 22:07

GB wrote:

> Man kan med fordel fremstille en mættet, vandig sukkeropløsning, som man
> smager piskefløden til med først (gammelt antik-romersk trick).

Man kendte ikke til sukker i antikkens Rom. Og mig bekendt kendte man
heller ikke til flødeskum. Det omtales i hvert fald ikke i de utallige
mad-kilder, jeg har læst. Har du nogen henvisninger?

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Martin Honoré

Dato : 25-08-06 13:33

Kevin Edelvang <virker@ikke.invalid> skrev:
> Man kendte ikke til sukker i antikkens Rom. Og mig bekendt kendte man
> heller ikke til flødeskum. Det omtales i hvert fald ikke i de utallige
> mad-kilder, jeg har læst. Har du nogen henvisninger?

Jeg ved ikke med sukker, men mon ikke de antikke romere kendte til
smør og dermed flødeskum?

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 01-09-06 12:22

Martin Honoré wrote:

> Jeg ved ikke med sukker, men mon ikke de antikke romere kendte til
> smør og dermed flødeskum?

Selvom smør var kendt længe før antikkens Rom, er der ikke meget i
litteraturen, der tyder på, at det har været et gængst levemiddel. Det
bruges aldrig i opskrifter fra antikken (så vidt jeg ved).

Desuden tilvirkes smør jo ikke ved at piske fløden, men ved at kærne
den. I antikken har man fremstillet det ved at fylde gede- eller
fåremaver halvt med mælk og så pustet den op og trillet den rundt,
indtil smørret var opstået. Hverken denne metode eller kernemetoden
giver et mellemresultat, der ligner flødeskum.

Et antikt menneske kan meget vel have stødt på flødeskum ved et "uheld"
(sådan opstår den slags noviteter som regel), men det er ikke noget, der
har sat sig spor i litteratur eller fund i øvrigt.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Jan Bøgh

Dato : 01-09-06 17:33

Kevin Edelvang skrev i 44f817b8$0$75031$14726298@news.sunsite.dk dette:

> Et antikt menneske kan meget vel have stødt på flødeskum ved et
> "uheld" (sådan opstår den slags noviteter som regel), men det er ikke
> noget, der har sat sig spor i litteratur eller fund i øvrigt.

Uden på nogen måde at kunne relatere til en kilde, forekommer det mig, at
jeg har læst at de gode romere lavede noget, der minder om flødeis. Vil man
mon ikke piske en skum til det?

vh
jan

http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Kim Schulz

Dato : 23-08-06 16:52

On Tue, 22 Aug 2006 04:12:36 +0200
"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> Kan man smage forskel på flødeskum fra spraydåse og den man selv har
> pisket luft i udfra piskefløde?.

i bl.a. Netto sælger de en spray flødeskum med 99% fløde i. Den smager
fuldstænding som hjemmepisket flødeskum. Jeg har selv flere gange
benyttet den til f.eks. lagkage når det skulle gå lidt stærkt og der er
aldrig nogen der har bemærket at jeg ikke lige selv har pisket den.
Har endda testet engang om det kunne smages ved at sprøjte det op i en
skål og så servere det som var det hjemmepisket. Igen var der ikke der
ingen der bemærkede noget - og det var endda iblandt min familie som er
stærkt modstandere af spray flødeskum.

--
Kim Schulz | Private : http://www.schulz.dk
Kim@schulz.dk | Business: http://www.devteam.dk