Søger nummer
Fra : "Bjørn E. Thorup"

Dato : 21-08-06 13:22

Hej - så er den gal igen. Har hørt et stykke musik som jeg må have.

http://video.google.com/videoplay?docid=-6917776108009011976&q=balance+point
Det begynder i denne video ca. 03.30 inde i videoen.

Nummeret er også med i Girl Yeah Right videoen ca. 56 min inde. Den
sektion hvor de kører på "usynlige" boards.

Jeg har søgt på soundtracket ect, men uden held. Nogle som kan hjælpe?

Takker -
--
Bjørn E. Thorup
http://www.thabear.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-08-06 14:00

"Bjørn E. Thorup" skrev:

>Det begynder i denne video ca. 03.30 inde i videoen.

http://www.senseistudios.com/video/bp.html

og så må det efter deres egne oplysninger være John Frusciante - Murderers

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : "Bjørn E. Thorup"

Dato : 21-08-06 14:30

Ivan V. Klattrup skrev:

> og så må det efter deres egne oplysninger være John Frusciante - Murderers

Yes man - jeg takker...

Bjørn

Fra : Eivind

Dato : 21-08-06 14:35

>Jeg har søgt på soundtracket ect, men uden held. Nogle som kan hjælpe?

John Frusciante med "Murderers" (det står i credits til sidst)