Bedste grillmad i Odense og omegn
Fra : anders

Dato : 20-08-06 19:52

Hvor i Odense eler omegn (max 20 km fra centrum) for man efter jerses mening
den bedste grillmad.

Fra : Lauridsen

Dato : 20-08-06 21:03

> Hvor i Odense eler omegn (max 20 km fra centrum) for man efter jerses
> mening den bedste grillmad.
Den bedst pizza fås ved Ital Snack på Albanigade..
Ellers ynder jeg at spise pita ved Eleven to Eleven på Skibhusvej..

Mvh.
Lars

Fra : Vittrup

Dato : 22-08-06 16:26

"Lauridsen" <larsparly@yahoo.dk.test> skrev i en meddelelse
> Den bedst pizza fås ved Ital Snack på Albanigade..
> Ellers ynder jeg at spise pita ved Eleven to Eleven på Skibhusvej..
>
> Mvh.
> Lars

Det er rigtigt at Eleven to Eleven laver gode pita - brødet er rigtig godt.

Men hvis det må være "kinesisk" kan du prøve den lille Canton grill - også
på Skibhusvej, hvor du får super gode retter med ris - hurtigt og til en
rimelig pris.

Den lille ægte kineserrestaurant på hjørnet Rødegårdsvej/Benediktesgade har
den bedste kineserbuffet jeg har prøvet i Odense. Det er "mor" selv der er i
køkkenet - kan klart anbefales!

Sandhusgrillen (Sandhusvej/Kertemindevej) laver selv gode pølser og har
efter sigende noget god grillkylling...

Søren
www.audiocompagniet.dk

Fra : Ole Larsen

Dato : 22-08-06 22:05

Vittrup skrev:

> Sandhusgrillen (Sandhusvej/Kertemindevej) laver selv gode pølser og har
> efter sigende noget god grillkylling...

Og burger af rigtig kød fra egen slagter, fås ikke bedre!

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design, aug. 2006