Weekendophold
Fra : Tina

Dato : 20-08-06 16:50

Jeg vil invitere tre unge mennesker (sidst i tyverne) på weekendophold/-tur.
Men hvor ? Helst Jylland-Fyn området. Og det må gerne være lidt
"eksklusivt". Og også gerne et sted, hvor der er nogle aktiviteter (helst
sport). Weekenden skal slutte af med en rigtig lækker middag søndag aften -
og det behøves ikke være det samme sted, som vi har overnattet. Kan nogen
hjælpe mig med dette ? Mvh Tina

Fra : Pedersen

Dato : 20-08-06 18:57

www.ebeltoftparkhotel.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 20-08-06 19:03

"Tina" <Tina-news@ofir.dk> writes:

> [...]
> og det behøves ikke være det samme sted, som vi har overnattet. Kan nogen

I går var jeg på Søhøjlandet ved Silkeborg. Jeg ved ikke om det er
eksklusivt i boligerne, men vi var ude at stå på ski og ride i skoven
og det var simpelthen alle tiders. Umiddelbart tror jeg det er bedst,
hvis man ikke har stået så meget på ski før, der er trods alt kun en
bakke.

Sidste år var jeg på efterårskursus med FNUG (www.fnug.dk)
Saxildhus Hotel i Kolding, vor vi var ovre på Slotssøbadet og få
massage, mudderpakninger og den slags. Det var et hyggeligt hotel,
eksklusivt, men portionerne i deres restaurant var MEGET små, ikke
engang de mindste piger blev mætte. Det var nok fint, og det smagte
godt, men der var ingen grøntsager/salat og alt, alt for lidt.

Ud over Søhøjlandet i Gjern er der også et feriested i Rønbjerg. Det
har jeg også hørt meget godt om.

Mvh Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 20-08-06 21:39

"Tina" <Tina-news@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan også anbefale søhøjlandet www.danparcs.dk det er for alle aldre