Big boquet of roses ?
Fra : Ukendt

Dato : 20-08-06 12:52

Er der nogen der kender til dette nummer.Det blev spillet i 60érne.Jeg
mener det hedder noget lignende:A big buquet of roses.Gruppen der lavede det
skulle hedde The Spaceman ( The Spacemen).Svensk gruppe.
Jeg ved det bliver lavet på Dansk,men er ikke det jeg er ude efter.

Venlig hilsen
Anne

Fra : leif

Dato : 20-08-06 14:06

Er det dem her du tænker på
http://spacemen.iscav.com/

"AM" <an.msnabelapc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det skulle hedde The Spaceman ( The Spacemen).Svensk gruppe.
> Jeg ved det bliver lavet på Dansk,men er ikke det jeg er ude efter.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-06 15:11

"leif" <leifi@nal-net.dk> skrev i en meddelelse
> Er det dem her du tænker på
> http://spacemen.iscav.com/

Hejsa

Ja det må være dem.Men jeg ved nummeret er fra 60érne så det undre mig, at
gruppen først blev dannet i 1988.Jeg er glad for den side du henviser til.

Hilsen Anne

Fra : BCES

Dato : 20-08-06 18:15

> [...]
at
> gruppen først blev dannet i 1988.Jeg er glad for den side du henviser

Jeg er nu ret sikker på, at der var et dansk pigtrådsorkester, der hed The
Spacemen... Muligvis er de på opsamlingen "Dansk Pigtråd" fra 1976, men jeg
har den ikke selv, så jeg er ikke sikker.

MVH Claus Ellegaard Skytte, Ringe

Fra : leif

Dato : 20-08-06 18:44

Det skulle vel ikke være Spacemakers med jørgen mader det er jo dansk 60er
musik

Fra : Jeppe

Dato : 20-08-06 18:59

AM wrote:
> [...]
> skulle hedde The Spaceman ( The Spacemen).Svensk gruppe.
> Jeg ved det bliver lavet på Dansk,men er ikke det jeg er ude efter.

Kender den ikke, men lidt googling gav følgende:
Spacemen (=Moonlighters): Lunik/ Bouquet of roses   Single   1961 Sonet
(Sverige)

Mvh
Jeppe

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-06 19:54

"Jeppe" <jpma@rvuc.dk> skrev i en meddelelse

> Kender den ikke, men lidt googling gav følgende:
> Spacemen (=Moonlighters): Lunik/ Bouquet of roses Single 1961 Sonet
> [...]

Hej Jeppe

Det er så det nummer.Jeg har ellers selv søgt på Google,men har så ikke
været så god til det.
Tak til alle for jeres svar.

Hilsen Anne