Hvordan kommer man til Sevilla?
Fra : Marianne

Dato : 20-08-06 10:46

Hej

Vi planlægger en tur til Sevilla til efterårsferien. Hvordan kommer man
dertil for en rimelig pris? Flybilletterne (søgt over travelmarket) er vildt
dyre - mindstepris 18.500.- for 2 voksne og 2 børn. Og så er der endda 2
skift undervejs.

Kan man gøre noget andet? Evt. kombinere fly og tog?

mvh
Marianne

Fra : Pedersen

Dato : 20-08-06 11:21

"Marianne" <handelfjerndette@lundbak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> endda 2 skift undervejs.
>
> Kan man gøre noget andet? Evt. kombinere fly og tog?

Søg fly til Malaga der er mange tilbud, bl.a. Kronerejser.dk og Sterling
og fly eller tog derfra, evt. leje en bil, det er billigt i Spanien

god tur.
mvh. B.Pedersn

Fra : Anette

Dato : 20-08-06 15:33

"Marianne" <handelfjerndette@lundbak.dk> > Hej
> [...]
> endda 2 skift undervejs.
>
> Kan man gøre noget andet? Evt. kombinere fly og tog?

Prøv ALTID flere søgemaskiner. www.flyrejsen.dk er et ok sted at starte. Jeg
søgte på 16. og 22. retur og fik totalpriser på 10.600 -11.600. Prøv dig
frem med fleksible datoer.... 18.500 skal det jo ikke koste!!!! Men det kan
måske gøres endnu billigere, hvis I flyver til Malaga(ell. evt Faro).......

Anette

Fra : Jan Raarup

Dato : 20-08-06 16:51

Prøv www.kilroy.com

Hilsen Jan

--
Hilsen Jan

"The worst day fishin` is better than
the best day workin´"

Fra : Marianne

Dato : 20-08-06 17:25

> [...]
> dig frem med fleksible datoer.... 18.500 skal det jo ikke koste!!!! Men
> det kan måske gøres endnu billigere, hvis I flyver til Malaga(ell. evt

Ja - at lægge rejsen fra mandag til mandag satte prisen 10.000 ned. Og
Malaga er også en mulighed.

Takker for hjælpen!

mvh
mariane

Fra : Bjarne

Dato : 20-08-06 20:04

Marianne skrev:

> Ja - at lægge rejsen fra mandag til mandag satte prisen 10.000 ned. Og
> Malaga er også en mulighed.
>
> Takker for hjælpen!

Du kan også tage futtoget. Det tager ca. 40 timer og kan nok gøres noget
billigere.

Bjarne