Paradisferie i juli
Fra : Mette

Dato : 20-08-06 08:10

Takker for alle svarene - af en eller anden grund forsvandt mit oprindelige
indlæg fra min nyhedsoversigt i gruppen, så jeg svarer og siger tak på denne
måde

For tiden har vi kig på Tahiti, Tonga, Cook, Fiji... Men øhm...vi er
desværre ikke milionærer

Fra : Anette

Dato : 20-08-06 10:46

"Mette" <mette@.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> denne
> måde
>
> For tiden har vi kig på Tahiti, Tonga, Cook, Fiji... Men øhm...vi er

Alle jeg kender (sådan en god håndfuld), der har besøgt Tahiti, har været
meget skuffede.

Anette

Fra : Mette

Dato : 20-08-06 17:03

"Anette" <asin@noway.not> skrev i en meddelelse
> "Mette" <mette@.dk> skrev i en meddelelse

> Alle jeg kender (sådan en god håndfuld), der har besøgt Tahiti, har været
> meget skuffede.

Hvorfor har de været været skuffede?

Fra : Anette

Dato : 20-08-06 18:24

> Hvorfor har de været været skuffede?

Slidt, ikke særlig smukt, ALT for dyrt - slet ikke fantastisk... og slet
ikke værd at rejse så langt for. Et par tog også Bora-Bora med, og det var
de heller ikke videre begejstrede for...

Anette

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 20-08-06 11:09

> For tiden har vi kig på Tahiti, Tonga, Cook, Fiji... Men øhm...vi er
> desværre ikke milionærer

Hejsa

Vi kigger selv på Cook lige nu - det ser dejligt ud, men ophold er dyrt. Vi
har tidligere været på Samoa. Selvfølgelig er det dyrt at komme dertil, men
overnatning og mad er "billigt" - sammenlignet med andre af øerne.

Mange hilsner

Pernille

>--
www.pernille-kennet.dk
.... rejsebeskrivelser fra hele verden ....

Fra : Mette

Dato : 20-08-06 17:03

"Pernille og Kennet Föh" <anonym@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
men
> overnatning og mad er "billigt" - sammenlignet med andre af øerne.

Hvordan kom I til Samoa - på egen hånd eller gennem bureau?

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 20-08-06 18:21

> Hvordan kom I til Samoa - på egen hånd eller gennem bureau?

Vi rejste helt på egen hånd. Det var en del af en jordomrejse. Der er
absolut ingen grund til at bruge et bureau. Der findes ingen charterbureauer
og der er intet vunden på at bestille overnatning via et bureau.

Pernille

Fra : Mette

Dato : 20-08-06 19:43

> [...]
charterbureauer
> og der er intet vunden på at bestille overnatning via et bureau.

Hvordan er strandene på Samoa? Vi leder et kridthvidt sand, og lyseblåt
hav

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 20-08-06 20:49

> Hvordan er strandene på Samoa? Vi leder et kridthvidt sand, og lyseblåt
> hav

Dele af Samoa har kridthvidt sand og fantastisk vand. Andre steder er der
ikke strandsand men klipper. Derfor: ikke strand over det hele, men der hvor
vi boede (på Savaii) var det paradis.
Se nogle billeder fra "vores strand her"
http://www.pernille-kennet.dk/Rejsebeskrivelser/Samoa%202002.htm
http://www.pernille-kennet.dk/Billedsider/billeder%20Samoa.htm

Hilsen Pernille

Fra : Stig Nielsen

Dato : 21-08-06 00:25

> [...]
> denne
> måde
>
> For tiden har vi kig på Tahiti, Tonga, Cook, Fiji... Men øhm...vi er

Hvis I ikke er millionærer så kig på Boracy på Filippinerne.

Det er stadig den fedeste strand jeg har set, og det er mange.

Også kåret til verdens 4. bedste på et tidspunkt af Lonely Planet.

Bare google på Boracay og klik over på billeder, så skal du se løjer.
Og billederne lyver ikke, der ser sådan ud !

Det er billigt at kommed derud, tjek evt. www.cctravel.dk

Stig

Fra : Zeki

Dato : 21-08-06 06:36

"Stig Nielsen" <klm@no.pq> skrev i en meddelelse

> Det er stadig den fedeste strand jeg har set, og det er mange.

Har du været der i juli?

Mvh
Zeki