find musik
Fra : Per H

Dato : 19-08-06 18:02

Jeg har et stykke musik som jeg ikke kender titlen på, er der en
mulighed for at lægge en stump op i en ng? og på¨den måde finde
titlen og sangeren?

Vh Per

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 19-08-06 18:08

On Sat, 19 Aug 2006 19:02:12 +0200, Per H wrote:

> Jeg har et stykke musik som jeg ikke kender titlen på, er der en
> mulighed for at lægge en stump op i en ng? og på¨den måde finde
> titlen og sangeren?

Du kan prøve at lægge en stump op i dk.binaer, men det er dog lang fra alle
der har adgang til den gruppe. Bedst er det hvis du kan lægge den på en
hjemmeside. Det er muligt din internet-udbyder har givet dig web-plads.

--
np: (Foobar 2000 is not active

Fra : Per H

Dato : 19-08-06 18:47

On Sat, 19 Aug 2006 19:07:46 +0200, Thomas Jespersen
<jespersen.thomas@gmail.com> skrev:

>Du kan prøve at lægge en stump op i dk.binaer,

så er det lagt op i dk binær, så må vi krydse fingre

Vh Per

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 19-08-06 18:48

On Sat, 19 Aug 2006 19:47:29 +0200, Per H wrote:

> så er det lagt op i dk binær, så må vi krydse fingre

Prøv at checke hvad message-id beskeden har og post et link til den her.

--
np: (Foobar 2000 is not active

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-08-06 19:12

Thomas Jespersen skrev:

>Prøv at checke hvad message-id beskeden har og post et link til den her.

Jeg kiggede lige derind og kunne se at det var en delt meddelelse

Desværre var jeg ikke i stand til at genkende nummeret

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Max

Dato : 19-08-06 19:29

Hej Per

> så er det lagt op i dk binær, så må vi krydse fingre

Softly Whispering I Love You - The Congregation

Mvh Max

Fra : Max

Dato : 19-08-06 19:35

Hej igen Per

> Softly Whispering I Love You - The Congregation

Forøvrigt en skindskubber fro min ungdom, du høre
noget af den her

http://www.amazon.com/gp/product/B0000032RH/104-4784781-3938325?v=glance&n=5174

Mvh Max

Fra : Per H

Dato : 19-08-06 20:00

On Sat, 19 Aug 2006 20:35:21 +0200, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev:

>Hej igen Per

Hej Max.
man kan sige at vi mødes ret ofte her på nettet :.-)

>Forøvrigt en skindskubber fro min ungdom, du høre
>noget af den her

Den er bare kanon De ku sku dengang.

>http://www.amazon.com/gp/product/B0000032RH/104-4784781-3938325?v=glance&n=5174
>
>Mvh Max

jepa. men regnede ski ikke med at det var Poul Young der sang.

Her er der også en masse af de sjælne
http://www.minibite.com/passion/embrace/whispering.htm

Vh Per

Fra : Per H

Dato : 19-08-06 20:13

On Sat, 19 Aug 2006 20:59:46 +0200, Per H <phbyg"slet"@privat.dk>
skrev:

> jepa. men regnede ski ikke med at det var Poul Young der sang.

Rettelse. der var heldigvis også en anden der sang. (en del bedre)
Vh Per

Fra : Max

Dato : 19-08-06 20:29

Hej Per

> Den er bare kanon De ku sku dengang.

Det er jo en periode der er meget kendt rent musikalsk :)
Jeg syntes den er meget Phill Spector (wall of sound) inspireret
selv om det er en engelsk gruppe.

> jepa. men regnede ski ikke med at det var Poul Young der sang.

Nej, forsangeren hed Brian Keith.

Mvh Max