Skærme
Fijala 3554
Driver
Fra : Benny Brun Nielsen

Dato : 18-08-06 19:42

Hjælp
Hvor finder man driver til skærm og grafik kort?
Håber der er nogen der kan hjælpe
Hilsen
Benny Nielsen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 18-08-06 20:25

Benny Brun Nielsen <benny.brun@privat.dk> crashed Echelon writing

> Hvor finder man driver til skærm og grafik kort?

grafikkort: enten grafik chip producentens hjemmeside eller producenten af
grafikkortet

skærm: nyere skærme og OS understøtter DCC udveksling, hvor skærmen selv
fortæller hvad den kan klare og dermed behøver man som sådan ikke nogen
driver til skærmen. Men ellers på skærmproducentens hjemmeside.

--
Bjarke Andersen

Fra : Benny Brun Nielsen

Dato : 19-08-06 12:26

Bjarke Andersen <usenet@*spammer*bjoeg.dk> skrev:
>Benny Brun Nielsen
> [...]
Tak for svarene prøver dem
Hilsen
Benny

Fra : Hagar

Dato : 18-08-06 22:50

"Benny Brun Nielsen" <benny.brun@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hjælp
> Hvor finder man driver til skærm og grafik kort?
> Håber der er nogen der kan hjælpe
> Hilsen
> Benny Nielsen

Drivere til dit grafikkort kan jeg kun anbefale du henter her
http://www.omegadrivers.net/index.php
Dem jeg kender, har brugt disse drivere, og alle har klappet i deres hænder
over dem, for de får liv i ens grafikkort.

Hagar

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 18-08-06 23:06

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> crashed Echelon writing

> Drivere til dit grafikkort kan jeg kun anbefale du henter her
> http://www.omegadrivers.net/index.php

De har da ikke drivere til SIS eller Matrox. Ergo led ikke brugeren hen til
et site hvis du ikke ved hvad han sidder inde med af udstyr. Han ender jo
bare med at installere det forkerte :)

--
Bjarke Andersen

Fra : Per Nielsen

Dato : 30-08-06 21:39

Hagar wrote:
> Drivere til dit grafikkort kan jeg kun anbefale du henter her
> http://www.omegadrivers.net/index.php
> Dem jeg kender, har brugt disse drivere, og alle har klappet i deres
> hænder over dem, for de får liv i ens grafikkort.

I øjeblikket kører jeg med driver 84.56 til mit mit GeForce 6800GT.
Ville jeg vinde noget ved at installere nævnte Omegadrivers? Driverne
ser også ud til at være lidt ældre (66.93)?