Fed skrift i Menu
Fra : Kasper Ekelund

Dato : 19-06-01 16:32

Hvordan kan man få et bestemt menu-item til at være med fed skrift?

--
Venlig Hilsen
Kasper Ekelund

Fra : Christian Iversen

Dato : 19-06-01 17:00

> Hvordan kan man få et bestemt menu-item til at være med fed skrift?

Det gør du ved at sætte "default" for det menu-item, til True.

Det gør så at hvis du dobbelt-klikker på hovedpunktet (fx File), så vil det
pågældende menu-item blive "valgt".

Der er tale om en mere eller mindre forældet måde at "gøre tingene på". Hvad
er det du gerne vil?

--
Regards, Christian Iversen [FIDUSO]
Flawless.Dk: [http://domains.flawless.dk]

Fra : Kasper Ekelund

Dato : 19-06-01 18:40

Jeg har en tray icon hvor der er et menu-item der kan "showe" og "hide" min
form.
Det er det der skal være med fed.

Fra : FreeAll

Dato : 20-06-01 05:31